سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تیم رسانه‌ای اوقاف سمنان در موکب امامزادگان مرز مهران استقرار یافتند

به‌منظور پوشش تصویری فعالیت‌های موکب امامزادگان و بقاع متبرکه استان‌های سمنان در مرز مهران تیم رسانه‌ای اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان در موکب مستقر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، بهنام مطلبی مسؤول روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: به‌منظور پوشش تصویری فعالیت‌های موکب امامزادگان و بقاع متبرکه استان‌های سمنان، آذربایجان غربی، خراسان شمالی، گلستان، گیلان و ایلام در مرز مهران تیم رسانه‌ای اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان در موکب مستقر شد.

او افزود: موکب امامزادگان و بقاع متبرکه استان‌های سمنان، آذربایجان غربی، خراسان شمالی، گلستان، گیلان و ایلام به‌منظور ارائه خدمات رفاهی و فرهنگی به زائران امام حسین (ع) در ایام اربعین همانند سال گذشته در مرز مهران برپا شده است.

مسؤول روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان ابراز داشت: حدود ۱۵۰ نفر از کارکنان و خادمین بقاع متبرکه و اماکن مذهبی ادارات اوقاف استان‌های ۶ گانه در این موکب در حال فعالیت جهادی هستند.

بهنام مطلبی تصریح کرد: باهدف به تصویر کشیدن فعالیت‌های خادمین حسینی در ایام اربعین در موکب امامزادگان و بقاع متبرکه استان‌های سمنان، آذربایجان غربی، خراسان شمالی، گلستان، گیلان و ایلام، تیم رسانه‌ای اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان به مهران اعزام شده و پس از استقرار در موکب فعالیت خود را آغاز کرده است.

او بیان کرد: فعالیت تیم رسانه‌ای اعزامی به موکب امامزادگان و بقاع متبرکه هم‌زمان با فعالیت موکب تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام / م

مشروح خبر استقرار موکب رسانه ای اوقاف استان سمنان در مرز مهران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.