سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش دروازه بان سابق سرخ پوشان برای بازگشت به تیمش

دروزاه بان سابق تیم فوتبال منچستریونایتد به دنبال حضور دوباره در جمع شیاطین سرخ است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  به نقل از «گل»، ادوین فن در سار  دورازه بان سابق تیم فوتبال منچستر یونایتد در تلاش است تا در نزدیک ترین فرصت ممکن راهی برای حضور در بین مسئولان شیاطین سرخ داشته باشد.

شایعات حاکی از آن است که «فن در سار» در تلاش است تا آموزش های لازمه برای هدایت تیم را بیاموزد به همین دلیل نیز فصل گذشته  به فعالیت تیم فوتبال آژاکس در لیگ قهرمانان اروپا کمک ویژه ای کرده بود تا این تیم بتواند درخشش خوبی را در مسابقات داشته باشد.


بیشتر بخوانید:مهاجم معروف سرخپوش می‌شود


دروازه بان سابق تیم فوتبال منچستریونایتد سال ۲۰۰۵ به تیم اولدترافورد آمد و همراه این تیم توانست ۳ عنوان لیگ جزیره و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۰۸ را کسب کند.

«فن در سار» در سال ۲۰۱۱ نیز در سن ۴۰ سالگی تصمیم به بازنشسته شدن گرفت و در حال حاضر نیز به عنوان مدیر در برخی تیم‌های فوتبالی حضور داشته باشد.

به تازگی نیز مسئولان تیم فوتبال منچستریونایتد با توجه به سابقه درخشان او به عنوان یک بازیکن در تلاشند تا به عنوان مدیر در مجموعه منچستریونایتد حضور داشته باشد تا ضمن اخراج سولسشیر، سر و سامانی به این تیم در روز‌های تاریک پس از خداحافظی سر الکس فرگوسن بدهد.


بیشتر بخوانید:مهم‌ترین عامل اشتباهات دروازه بانان لیگ برتر از زبان خودشان/ خاطرات مترجم معروف از اشتباهات در ترجمه صحبت های مربیان


انتهای پیام/

دوازه بان سابق سرخپوشان به دنبال بازگشت دوباره 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.