سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پوشش کامل مخابراتی در منطقه ویژه اقتصادی لامرد

سایت BTS برای پوشش کامل مخابراتی و اینترنتی در منطقه ویژه اقتصادی لامرد با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد گفت: با راه اندازی سایت بی تی اس (BTS) برخی مشکلات صنعتگران مستقر در این منطقه رفع و بهره برداران با بهترین کیفیت می‌توانند از خدمات مخابراتی و اینترنتی استفاده کنند.

فریدون فدایی دولت افزود: این طرح با اعتباری افزون بر ۱۰ میلیارد ریال شامل دکل خود ایستا به ارتفاع ۳۶ متر و همچنین تجهیزات و سیستم‌های بروز مخابراتی، شبکه‌های فیبر نوری و برق رسانی در زمینی به مساحت ۱۰۰ مترمربع در سایت انرژی بر اجرا شد که تمامی اقدامات سخت افزاری و نرم افزاری برای راه اندازی و قرار گرفتن در مدار انجام گرفته است.

او ادامه داد: این سایت مجهز به بروزترین فناوری‌های موجود (۲ G و ۳ G و ۴ G) است و با شعاع پوششی مناسب تا ۱۵ کیلومتر سبب بهبود آنتن دهی موبایل در محدوده سایت انرژی‌بر و برخی روستا‌های پیرامونی منطقه می‌شود و علاوه بر بهبود آنتن دهی و رفع مشکل مکالمه در ایجاد بستر مناسب اینترنتی برای تامین اطمینان خاطر سرمایه گذاران و تسهیل فرایند فعالیت‌ها در این منطقه راهبردی نقش مهمی ایفا می‌کند.

منطقه ویژه اقتصادی لامرد واقع در جنوب استان فارس میزبان صنایع بزرگی نظیر آلومینیوم جنوب، نیروگاه سیکل ترکیبی برق، نیروگاه خورشیدی و صنایع پیش بینی شده منیزیم و صنایع پایین دست آلومینیوم و فولاد است.
انتهای پیام/م

پوشش کامل مخابراتی و اینترنتی در منطقه ویژه اقتصادی لامرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.