سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شبکه‌های آب‌رسانی پلدختر تا قبل از بارندگی‌ها تکمیل می شوند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان گفت: عملیات اجرایی پروژه‌های آب‌رسانی پلدختر تا معمولان تسریع شده و تلاش می‌شود تا قبل از بارش‌ها کاملا بازسازی شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حمیدرضا کرم وند مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری لرستاندر حاشیه بازدید از پروژه‌های آبرسانی معمولان و پلدختر با اشاره به اینکه خوشبختانه عملیات اجرایی پروژه‌های آبرسانی پلدختر و معمولان تسریع به عمل آمده و در نیمه‌های کار قرار دارند که تلاش برای تکمیل آن‌ها تا قبل از بارندگی‌ها ادامه دارد، اظهار داشت: تا قبل از بارندگی‌های شدید در سال جاری در استان، خطوط پروژه‌های آبرسانی پلدختر و معمولان از بستر رودخانه‌ها عبور داده شده و به سرعت به بهره برداری می‌رسند.

کرم وند افزود: خوشبختانه شرکت آب و فاضلاب توانسته شبکه‌های آب را برای مناطقی که زمین‌هایی برای احداث مسکن به مردم سیلزده شهر پلدختر واگذار شده، تکمیل کند و هر وقت منازل آن‌ها ساخته شد می‌توانند از این شبکه‌ها استفاده کنند.

او گفت: با توجه به این که هنوز کد معابر در معمولان هنوز اجرا نشده این شرکت، شبکه را به صورت موقت اجرا کرده و بعد از این که خیابان‌ها و کوچه‌های این شهر به کد پروژه برسد بلافاصله طرح‌ها در آنجا اجرا می‌شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان افزود: در مناطقی که خیلی ضروری بود شبکه فاضلاب اجرا شده و مناطقی که سیل آسیب بیشتری به آن‌ها وارد کرده باید تغییر مسیر پیدا کنند که به مناقصه گذاشته شده اند و امیدواریم تا پایان سال مالی ۹۸ همه این پروژه‌ها تکمیل شود.

منبع: مهر

انتهای پیام/ر

تکمیل شبکه‌های آب‌رسانی پلدختر تا قبل از بارندگی‌ها

برچسب ها: وزارت نیرو ، آب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.