سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای نمایش خاتون در اردستان

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان گفت:نمایش خاتون بعد از اجرا در تهران برای اولین بار در کشور به اردستان می‌آید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،فضل الله بصیرت رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: نمایش خاتون بعد از اجرا در تهران برای اولین بار در کشور به اردستان می‌آید.

او افزود: این نمایش از تاریخ ۲۸ مهر تا هفتم آبان به مدت ۱۰ شب در سالن ورزشی ارشاد اردستان با بازیگران کشوری مطرح به روی صحنه خواهد رفت.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان گفت: نمایش «خاتون» در واقع به نمایش وضعیت سیاسی و اجتماعی شهر شام بعد از رفتن کاروان اسراء از این شهر پرداخته است.

او ابراز داشت: با توجه به اینکه در نمایش خاتون از بازیگران خردسال استفاده شده، می‌تواند تاثیر مذهبی خوبی را بر روی جوانان و نوجوانان اردستانی داشته باشد.

بصیرت با اشاره به اینکه اردستان شهری است مذهبی در حاشیه کویر که از کمترین امکانات فرهنگی و رفاهی برخوردار است، گفت: اجرای نمایش خاتون بهترین انگیزه برای قشر جوان و جویای هنر در این شهرستان است.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان تصریح کرد: نبود امکانات و مکان مناسب برای کار‌های فرهنگی و نمایشی باعث شده تا نمایش خوب خاتون در سالن ورزشی اجرا شود که این مشکل باید توسط مسئولان شهرستانی و استانی برطرف شود.

انتهای پیام/م

 

نشست خبری رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.