سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت نام ۵۲ هزار و ۵۰۰ کرمانشاهی در سامانه سماح

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه گفت : از ابتدای نام‌نویسی در سامانه سماح برای حضور در مراسم اربعین حسینی (ع)، تاکنون ۵۲ هزار و ۵۰۰ کرمانشاهی ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،حامد دارابی مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه گفت : این تعداد متقاضی برای شرکت در مراسم اربعین، از ابتدای شهریور ماه تاکنون نام‌نویسی کرده اند.

او با بیان اینکه میزان نام‌نویسی کرمانشاهی‌ها برای حضور در راهپیمایی اربعین افزایش پیدا کرده، گفت : سال گذشته ۳۷ هزار و ۵۰۰ نفر برای حضور در آیین راهپیمایی اربعین نامنویسی کرده بودند که این آمار تاکنون ۱۱ هزار نفر افزایش پیدا کرده و کماکان نیز در حال افزایش است.

مدیرکل حج و زیارت کرمانشاه با بیان اینکه ۱۸ دفتر زیارتی فعال در استان کرمانشاه کار نام نویسی زائران را انجام می‌دهند، گفت: زائران می‌توانند با مراجعه به سامانه سما و پرداخت ۲۲ هزار تومان کار ثبت نام خود برای حضور در راهپیمایی اربعین را انجام دهند؛ هزینه نامنویسی از طریق دفاتر زیارتی ۲۵ هزار تومان است.

 دارابی،گفت: متقاضیان حضور در راهپیمایی اربعین تا ۲۴ مهر ماه می‌توانند در سامانه سماح نام نویسی کرده و سفر به کربلا اقدام کنند.

او به بازگشایی مرز خسروی اشاره کرد و گفت: امسال حجم عظیمی از زائران اربعین حسینی برای خروج از طریق مرز خسروی وارد کرمانشاه شده اند.

 

 

انتهای پیام/د

ثبت نام متقاضیان برای شرکت در مراسم اربعین

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.