سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش ۱۰ درجه‌ای دمای هوا در استان اردبیل

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: دمای هوا در استان اردبیل در دو روز آینده تا ۱۰ درجه کاهش خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سیاوش محمدی، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: براساس نقشه‌های هواشناسی، با فعالیت سامانه ناپایدار از بعد از ظهر امروز آسمان استان به تدریج ابری شده و شاهد وزش باد‌های تند تا نسبتا شدید به ویژه در مناطق مرکزی استان خواهیم بود.

او بیان کرد: براین اساس از عصر امروز و با حاکمیت کامل این سامانه بارش باران ابتدا به صورت رگبار و در برخی مناطق همراه با رعد و برق آغاز شده و به صورت متناوب تا عصر روز یکشنبه تداوم خواهد داشت.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل افزود: این سامانه موجب کاهش دمای هوا بین ۸ تا ۱۰ درجه سلسیوس به ویژه در صبح روز دوشنبه و در مناطق جنوبی استان می‌شود که رخداد پدیده مه و کاهش دید افقی به ویژه در گردنه‌ها و جاده‌های مواصلاتی استان از دیگر اثرات این سامانه خواهد بود.

محمدی تصریح کرد: براساس این پیش بینی به دلیل تغییرات دمایی لایه‌های مختلف جو، بارش تگرگ در اواخر وقت امشب، در برخی مناطق شهری و همچنین در ارتفاعات استان احتمال دارد و بارش برف در ارتفاعات سبلان در روز یکشنبه پیش بینی می‌شود.

او از وزش باد تند در استان در این ایام خبر داد و گفت: وزش باد‌های تند تا نسبتا شدید که حداکثر سرعت وزش باد گاهی تا ۷۲ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید نیز انتظار می‌رود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل اظهار کرد: به دلیل بارش رگباری باران، آبگرفتگی معابر عمومی در برخی از مناطق استان به ویژه در مناطق مرکزی انتظار می‌رود، و این سامانه صبح روز دوشنبه از استان خارج خواهد شد.

انتهای پیام/ح

وزش باد‌های تند تا نسبتا شدید در اردبیل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.