سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف کفش های قاچاق، زیرِ بار کامیون

سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان، از توقیف یک محموله کفش خارجی قاچاق در عملیات ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان سرهنگ  حسین ترکیان سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان در پی کسب خبری مبنی بر انتقال یک محموله کالای خارجی قاچاق از جنوب کشور توسط ۲ دستگاه کامیون به اصفهان، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات لازم به همراه ماموران اداره اطلاعات استان وارد عمل شده و حین کنترل محور اصفهان _ تهران موفق شدند خودرو‌های مذکور را شناسایی و متوقف کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه رانندگان خودرو دارای بارنامه با موضوع اثاثیه منزل بودند اظهار داشت: در بازرسی‌های به عمل آمده یک هزار ۵۸۴ جفت کفش خارجی فاقد اسناد و مدارک گمرکی از زیر بار کامیون‌ها کشف شد.

سرهنگ ترکیان، ارزش محموله کالای قاچاق مکشوفه در این عملیات را برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۴ میلیارد ریال عنوان کرد و عنوان داشت: در این رابطه پرونده تشکیل و رانندگان هر دو دستگاه خودرو جهت اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/ی
 
 

توقیف کفش‌های میلیاردی قاچاق در اصفهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.