سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت نام سی و یکمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از آغاز ثبت نام سی و یکمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید خبر داد.

رکنی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، گفت:  بر اساس ماده ۱۹۵ قانون کار، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مکلف است همه ساله  در جهت معرفی کارگر نمونه و معرفی الگو‌های جامعه کار و تلاش  اقدام کنند.

او با اشاره به اینکه  این فرایند در سه بخش صنعت، کشاورزی و خدمات انجام می‌شود افزود:  کمیته فنی استانی پرونده‌هایی را که نمره بالاتری بر اساس شاخص‌های طرح (ابتکار، اختراع، خلاقیت ونوآوری) کسب نمودند را به عنوان کارگر نمونه استانی انتخاب خواهند کرد.

رکنی ادامه داد: در پایان از هر بخش پرونده یک کارگر و یک گروه کار و دو واحد تولیدی به کمیته فنی کشوری مستقر در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جهت داوری در سطح کشور، ارسال خواهد شد که نتایج آن اعلام می‌شود.

 مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هدف از برگزاری جشنواره امتنان را رشد و شکوفایی و بالندگی هر چه بیشتر نیروی انسانی و بروز استعداد‌ها و خلاقیت آنان در محیط کار و تولید عنوان کرد وافزود: این امر موجب صرفه جویی ارزی و ریالی در صنعت کشور شده و گام‌های استواری را به سوی توسعه و استقلال اقتصادی فراهم خواهد کرد.

بر اساس جدول زمان بندی پیش بینی شده از سوی معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ زمان ثبت نام کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه در سامانه امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید از ۲۰ مهرماه آغاز و به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام / ط ا

۲۰ مهرماه آغازثبت نام در  سامانه امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید

برچسب ها: کشاورزان ، وزارت کار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.