سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده جدید سپاه نهاوند معرفی شد

در مراسمی فرمانده جدید شهرستان نهاوند معرفی و از خدمات فرمانده پیشین فدردانی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سردار مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در این آیین اظهار داشت: مقام معظم رهبری در بیانات اخیرش در جمع فرماندهان سپاه از جوان سازی فرماندهان سپاه در کنار تجربه بزرگان و بازنشستگان سپاه خبر داد که بر همین اساس امروز فرمانده جوان و باتجربه نهاوند سرهنگ علی مختاری به عنوان فرمانده جدید این ناحیه معرفی شد.

او گفت: امروز در کنار پیشکسوتان سپاه که امری را در راه خدا و سرافرازی ملت ایران جهاد کرده اند نسلی جوان پرورش یافته که داعشی را در عراق و سوریه به زانو در آوردند.

مجیدی افزود: بسیجیان و پاسداران جوان نهاوندی به همراه فرماندهان خود در نبرد باداعش در سوریه وعراق شجاعانه مبارزه کردند و امروز آقای مختاری نیرویی توانمند است که انشاالله همه نیرو‌های شهرستان نهاوند با ایشان همکاری کنند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان اظهار داشت: امروز نیرو‌های جوان و تحصیل و نسل جدید سپاه در کنار تجربه پیشکسوتان و بزرگان سپاه به توانمندی زیادی در صنایع دفاعی و نظامی بخصوص صنایع موشکی و هواپیما‌های بدون سرنشین و جنگ الکترونیکی دست پیدا کرده اند.

او افزود: جوانان سپاهی و بسیجی ابهت پوشالی آمریکا و دیگر ابر قدرت‌ها را در منطقه شکسته اند و اجازه بلند پروازی را به آن‌ها نداده اند.

در پایان این مراسم از فرمانده سابق سپاه نهاوند جناب سرهنگ حسن مرادی با دادن هدایایی تقدیر شد و سرهنگ علی مختاری به عنوان فرمانده جدید این ناحیه معرفی شد.

انتهای پیام/ د 

تودیع و معارفه فرمانده جدید سپاه نهاوند

برچسب ها: سپاه ، معارفه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.