سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قصرشیرین میزبان ۱۵ هزار زائر اربعین حسینی (ع)

فرماندار قصرشیرین گفت : این شهرستان مرزی جمعه شب میزبان ۱۵ هزار زائر اربعین حسینی (ع) بود که خدمات اسکان و پذیرایی به آن‌ها ارائه شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین گفت : زائران در زائرسرای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اردوگاه‌های اسکان جمعیت هلال احمر، حسینیه‌ها ، مساجد و همچنین منازل مردم اسکان یافتند.

او گفت : مردم قصرشیرین شب گذشته بامشارکت بسیار خوب و به صورت خودجوش نسبت به پذیرایی و اسکان زائران در منازل خود اقدام کردند و در این رابطه بار دیگر خادمی و نوکری خود را نسبت به امام حسین (ع) و زائران ایشان نشان دادند.

فرماندار قصرشیرین گفت: از زائران اربعین می خواهیم با توجه به محدودیت زمانی تردد از مرز رسمی خسروی امروز زائری به این مرز مراجعه نکند و در صورت فراهم شدن شرایط برای حضور مجدد زائران در مرز خسروی اطلاع رسانی لازم به صورت رسمی از سوی اعلام ستاد اربعین استان کرمانشاه انجام می شود.

تاتار افزود: پیش بینی می شود امروز حدود ۳۰ هزار زائر اربعین که اکنون در مرز خسروی حضور دارند از این مرز به عراق عزیمت کنند.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: هم اکنون ۳۰۰ دستگاه اتوبوس ایرانی برای انتقال و جابجایی زائران در قصرشیرین و خسروی مستقر است و تلاش می شود که ۱۰۰ دستگاه دیگر به این ظرفیت افزوده شود.

او افزود: مردم قصرشیرین در میزبانی از زائران امام حسین (ع) بسیار خوش درخشیدند و مردم این شهرستان ظرفیت اسکان ۱۰ هزار زائر را به صورت شبانه دارد.

او گفت: روز گذشته نیز ۲۸ هزار و ۶۰۰ زائر اربعین حسینی از مرز خسروی عازم عراق شد.

او ساعات تردد زائران در مرز خسروی را از ساعت هفت صبح تا ۱۶ عصر اعلام کرد و گفت: ما باید زائران را روزانه در یک بازه زمانی ۶ تا هفت ساعته از مرز خروج دهیم و این یک کار بزرگی است.

 

 

انتهای پیام/د

زائران در زائرسراها

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.