سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس سازمان فناوری اطلاعات خطاب به دانش آموزان؛

آرزوهای بزرگی را برای کشورتان داشته باشید

در اختتامیه دوازدهمین رویداد کارآفرینی دانش آموزی رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران تاکید کرد: دانش آموزان از جنبه‌های تولید و کاربرد‌های فناوری اطلاعات و همچنین فرصت‌ها و تهدیدات این حوزه آموزش می‌بینند.

به گزارش  حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  امیر ناظمی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در اختتامیه رویداد کارآفرینی دانش آموزی با تاکید بر فرصت‌های موجود در این عرصه تاکید کرد دانش آموزان از جنبه‌های تولید و کاربرد‌های فناوری اطلاعات و همچنین فرصت‌ها و تهدیدات این حوزه آموزش می‌بینند. او  گفت: آینده با پیش بینی ساخته نمی‌شود بلکه به دست دانش آموزان و نسل آینده شکل می‌گیرد.

رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران در ادامه با تاکید بر فرصت‌های کارآفرینی در حوزه فناوری اطلاعات، تصریح کرد: این سلسله رویداد‌ها با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و راهبری وزارت آموزش و پرورش و در راستای عدالت آموزشی و آشنایی دانش آموزان از فرصت‌های کارآفرینی و آینده شغلی است.

او در جمع دانش آموزان با اشاره به سقف‌های شیشه‌ای محدودیت‌ها و لزوم شکستن آن‌ها گفت: رویا‌های خود را محدود نکنید و آرزو‌های بزرگی را برای خود و کشورتان داشته باشید و اجازه ندهید محدویت‌ها مانع رسیدن شما به اهداف و رویاهایتان شود.

همچنین در این مراسم مرتضی براری، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رییس سازمان فضایی ایران گفت: دوازدهمین رویداد کارآفرینی دانش آموزان به مناسبت هفته جهانی فضا با رویکرد فناوری‌های حوزه فضا برگزار می‌شود. وی با اشاره به پتانسیل جوانان گفت: کشور ایران در بین یازده کشور برتر دنیا در حوزه فضا قرار دارد و ما از ایده‌ها و پیشنهاد‌های جوانان خلاق در این حوزه استقبال می‌کنیم.

گفتنی است؛ در حاشیه این مراسم کارگاه‌های آموزشی کودکان بر بستر فناوری اطلاعات ویژه فرزندان کارکنان وزارت ارتباطات و سازمان‌های تابعه در رده‌های سنی مختلف برگزار شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.