سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسکان بیش از ۲۳ هزار زائر در اردوگاه‌های هلال احمر

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت : طی سه شب گذشته بیش از ۲۳ هزار و ۴۰۰ نفر از زوار اربعین در اردوگاه‌های هلال احمر و سایر مراکزی که از سوی هلال احمر در شهرستان قصرشیرین تجهیز شده اسکان شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،عادل شفیعی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به افزایش حضور زوار در شهرستان قصرشیرین و مرز خسروی خصوصا طی سه شب اخیر، گفت : شب گذشته ۱۰ هزار و ۱۰۰ نفر، شب قبل از آن ۷۳۰۰ نفر و سه شب قبل نیز شش هزار نفر را اسکان اضطراری دادیم.

او از توزیع اقلام زیستی از جمله پتو، موکت، آب معدنی و ... نیز بین زواری که در این منطقه اسکان شدند، خبر داد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با بیان اینکه هم اکنون ظرفیت اردوگاه‌های هلال احمر کاملا پر است، گفت: با این وجود هیچ مشکلی برای اسکان زوار در شهرستان قصرشیرین نداشتیم.

شفیعی ظرفیت اردوگاه اسکان اضطراری هلال احمر در مرز خسروی را پنج هزار نفر و ظرفیتی که در خود شهر قصرشیرین فراهم شده را قابل افزایش تا شش هزار نفر اعلام کرد و گفت: از ظرفیت اماکن ورزشی و... نیز استفاده می‌کنیم.

او افزود: دو شب قبل نیز حدود ۵۰۰ نفر را در منظریه عراق اسکان دادیم و در آنجا نیز ظرفیت اسکان فراهم است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با بیان اینکه خدمات هلال احمر به زوار فقط به اسکان محدود نمی‌شود، افزود: از ابتدای طرح اربعین (۱۳ مهر) تاکنون ۱۳۰۰ نفر به پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای هلال احمر مراجعه و خدمات دریافت کردند که این تعداد جدای از ارائه خدمات در حوادث و سوانح جاده‌ای است.

شفیعی از تداوم ارائه خدمات به زوار خبر هم داد و گفت: بالگرد هلال احمر و آمبولانس‌های ما برای ارائه خدمات در نقطه صفر مرزی مستقر است.

طرح اربعین هلال احمر همزمان با سایر بخش‌ها از ۱۳ مهر آغاز شده و تا پایان ایام اربعین ادامه دارد و بیش از ۲۱ پایگاه ثابت و سیار جاده‌ای نیز در این طرح در محور‌های استان کرمانشاه در آماده‌باش است .

 

 

انتهای پیام/د

اسکان اضطراری زوار اربعین در اردوگاه‌های هلال احمر

 

برچسب ها: هلال احمر ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.