سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای بیش از هزار طرح تحقیقاتی در جهاد دانشگاهی

رئیس جهاد دانشگاهی کشور در بندرانزلی گفت: ۳۱ طرح از هزار طرح تحقیقاتی جهاد دانشگاهی در خصوص تکنولوژی‌های نوین است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حمیدرضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی کشور در مراسم پایانی چهل و ششمین گردهمایی سالانه معاونان آموزشی این مرکز علمی در بندرانزلی گفت: تاکنون بیش از ۱۰ هزار پروژه علمی و پژوهشی در جهاد دانشگاهی کشور اجرا شده است.
 تصریح کرد: در زمان کنونی بیش از هزار طرح تحقیقاتی در دست اجرا است که ۳۱ مورد آن از طرح‌های شاخص با تکنولوژی‌های نوین است.
او رسالت اصلی جهاد دانشگاهی را تربیت نیروی انسانی متخصص و متعهد برای تسریع در روند توسعه پایدار و رفع چالش‌های اساسی در حوزه‌های علمی، فرهنگی و تحقیقاتی عنوان کرد و گفت: این کار مهم با تربیت نیروی انسانی کارآمد در دانشگاه‌های نسل سوم میسر می‌شود.
رئیس جهاد دانشگاهی گیلان نیز از عمده‌ترین فعالیت‌های این مرکز علمی در حوزه‌های محیط زیست و پایش منابع آب گیلان نظیر تهیه و تدوین طرح‌های مرتبط با دفع بهداشتی پسماند خانگی و تهدیدات زیست محیطی تالاب انزلی گزارش داد.
فریبرز جمال زاد فلاح گفت: بهره گیری بهینه از ظرفیت‌های علمی و پژوهشی جهاد دانشگاهی گیلان می‌تواند نقش موثری در مقابله علمی و جدی با تهدیدات محیط زیستی داشته باشد.
چهل و ششمین گردهمایی سالانه معاونان آموزشی جهاد دانشگاهی کشور امروزبا قدردانی از برگزیدگان حوزه آموزش جهاد دانشگاهی در رشت پایان یافت.
دبیر چهل و ششمین گردهمایی معاونان آموزشی جهاد دانشگاهی کشور هدف از برپایی این گردهمایی سه روزه را برگزاری کارگاه آموزش الکترونیکی، تبلیغات و بازاریابی در حوزه آموزش عنوان کرد.
محمدصادق بیجندی گفت: حدود ۱۰۰ نفر از معاونان آموزشی حوزه‌های مختلف علمی، پژوهشی و آموزشی جهاد دانشگاهی تجربیات خود در اجرای طرح‌های تحقیقاتی و شاخص را به اشتراک گذاشتند و چشم انداز یکسال آینده جهاد دانشگاهی را در حوزه آموزش ترسیم کردند.

انتهای پیام/آ

رسالت اصلی جهاد دانشگاهی را تربیت نیروی انسانی متخصص و متعهد است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.