سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره ورزش و جوانان نیشابور خبر داد؛

آغاز مسابقات اتومبیل‌رانی آفرود شرق کشور در نیشابور

رئیس اداره ورزش و جوانان نیشابور گفت: دومین مسابقات اتومبیل‌رانی آفرود قهرمانی منطقه شرق کشور جام پلیس در نیشابور آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، کاوه آهنگر رئیس اداره ورزش و جوانان نیشابور گفت: این رقابت‌ها با حضور ۳۰ شرکت کننده از استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و کرمان در پیست اتومبیل‌رانی باغرود نیشابور در حال برگزاری است.

او تصریح کرد:۱۲ اتومبیلران از نیشابور در این مسابقات حضور دارند و شرکت کنندگان در کلاس‌های چهار سیلندر و ۶ سیلندر با یکدیگر رقابت می‌کنند.

مهدی صحرایی رئیس هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی نیشابور نیز گفت: پیست آفرود نیشابور در زمینی به مساحت پنج و نیم هکتار احداث شده و از ظرفیت مناسبی برای برگزاری مسابقات ملی برخوردار است.

او تصریح کرد: برای تکمیل جایگاه تماشاچیان، رختکن، افزایش تعداد سرویس های بهداشتی و محصور کردن اطراف پیست آفرود نیشابور یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نیاز است.

هم اکنون حدود ۲۰۰ موتورسوار و اتومبیل‌ران در نیشابور فعالیت دارند.

مسابقات آفرود (Off-road) یا بیابانی رشته‌ای از مسابقات اتومبیل‌رانی است که در پیست‌های دارای عوارض دشوار طبیعی و با استفاده از خودرو‌های شاسی بلند برگزار می‌شود.

مرکز شهرستان ۴۵۰ هزار نفری نیشابور در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد واقع است.
 
انتهای پیام// ز.م
 

برگزاری مسابقات اتومبیل‌رانی آفرود شرق کشور در نیشابور 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.