سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رکابزنان یزدی، نایب قهرمان لیگ برتر دوچرخه سواری

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان یزد گفت: تیم پیشگامان یزد، نایب قهرمان آخرین دوره مسابقات دوچرخه سواری لیگ برتر کشور شد.

مجتبی فرهمند، رئیس هیئت دوچرخه سواری استان یزد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: سومین و آخرین دوره مسابقات دوچرخه سواری لیگ برتر کورسی کشور صبح امروز در ماده تایم تریل انفرادی با شرکت ۲۰ دوچرخه سوار در استان همدان برگزار شد و محمد رجبلو از تیم پیشگامان یزد، رتبه دوم این ماده را کسب کرد.

او افزود: در مجموع تیمی نیز رکابزنان تیم پیشگامان یزد پس از فولاد مبارکه سپاهان، رتبه دوم را کسب کردند و نایب قهرمان این دوره از مسابقات شدند.

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان یزد با اشاره به اینکه روز گذشته این دوره از مسابقات در بخش استقامت و در مسافت ۸۰ کیلومتر برگزار شد، اظهار داشت: مهدی علمایی و حمید بیک خورمیزی رکابزنان تیم دوچرخه سواری پیشگامان، عنوان قهرمانی و سومی را در این بخش کسب کردند.

تیم دوچرخه سواری پیشگامان با ترکیب؛ حمید بیک خورمیزی، محمد رجبلو، محمد اسماعیل چایچی، محمد علمایی و علی اصغر موسی زاده و با مربیگری سیدمصطفی سیدرضایی در این دوره از مسابقات حضور داشت.

مرحله نهایی لیگ برتر دوچرخه سواری کشور در بخش جاده، از ۱۷ مهرماه شروع و به مدت سه روز با حضور ۱۲ تیم و ۶۰ ورزشکار در شهرستان تویسرکان استان همدان برگزار شد.

استان یزد ۴۸ هیئت ورزشی و افزون بر ۶۵ هزار بیمه شده زیر پوشش، در رشته‌های مختلف دارد.

انتهای پیام/ غ

نایب قهرمانی رکابزنان یزدی در لیگ برتر دوچرخه سواری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.