سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرسپولیس در دیداری تدارکاتی به میدان می‌رود

تیم فوتبال پرسپولیس تهران روز دوشنبه در دیداری تدارکاتی به میدان می‌رود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پرسپولیس تهران درحالی باید در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف پیکان برود که چند بازیکن ملی پوش در تیم امید و بزرگسالان دارد و به همین دلیل در حال حاضر از آن‌ها در تمرینات استفاده نمی‌کند.  

کالدرون، سرمربی آرژانتینی پرسپولیس درخواست یک بازی دوستانه کرده و قرار است پرسپولیسی‌ها طبق برنامه‌ای که از قبل در دستور کار خود داشتند در هفته آتی در دیداری دوستانه به میدان بروند. این دیدار قرار است روز دوشنبه برگزار شود، اما هنوز زمان و مکان دقیق آن نهایی نشده است.


بیشتر بخوانید: تخفیف ۵ درصدی برانکو به پرسپولیسی‌ها


به احتمال فراوان تیم گل گهر سیرجان حریف تدارکاتی پرسپولیس در روز دوشنبه است، اما هنوز این خبر رسمی نشده است.

همچنین سرخ‌ها در حال حاضر در مجموعه شهید کاظمی تمرین می‌کنند و این درحالیست که مسئولان باشگاه در تلاش هستند زمین دیگری را نیز در کنار این مجموعه در اختیار داشته باشند تا به صورت دوره‌ای محل تمرین شان را تغییر دهند.

با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و احتمال بارش باران و برف، پرسپولیسی‌ها برای جلوگیری از خرابی ورزشگاه شهید کاظمی می‌خواهند تمرینات خود را به صورت دوره‌ای در زمین دیگری نیز پی گیری کنند تا با توجه به سرما و بارش‌های احتمالی در ماه‌های آینده با مشکلی در مورد امکانات تمرینی روبرو نشوند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.