سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معنای آزادی بانوان در دوران پهلوی به روایت امام خمینی (ره) + فیلم

بخشی از بیانات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی پیرامون آزادی زنان در دوران پهلوی را در قالب یک ویدئو مشاهده می‌کنید.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در یکی از سخنرانی‌های خود درباره آزادی بانوان در دوران پهلوی، فرمودند: این‌ها می‌خواهند که همه فحشا آزاد باشد. آن آزادی است که دیکته شده است از غرب برای به فساد کشیدن جوان‌های ما. با این نوع آزادی می‌خواهند که هم خواهر‌های ما را به فساد و تباهی بکشند و هم جوان‌های ما را.

 

 

 

 


بیشتر بخوانید: قرآنی که پانزده میلیون نفر را مسلمان کرد! + فیلم


 

انتهای پیام/

بیانات امام خمینی (ره) درباره آزادی بانوان در دوران پهلوی + فیلم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
مارامدافع چادرحضرت زهرا س افریده اند
۰۹:۴۶ ۱۹ مهر ۱۳۹۸
کاری که الان دولتمردان ومسئولین دارن انجام میدن به اسم ازادی ارزشهای دینی واخلاقی روکمرنگ کردن
انشالله که خدارسواشون کنه که خسرالدنیاوالاخره هستن
علی راه انجام
۰۹:۰۷ ۱۹ مهر ۱۳۹۸
بابا واسه چی جرات ندارید عریان به اصلاح طلبا اشاره کنید و تلاش اونها واسه به فساد و بی حجابی کشیدن زنان توی جریان حضور در ورزشگاه؟ یه چندتا مقاله از اهداف اصلاح طلبی و غربگرایی بنویسید و سر تیترش هم بنویسید زنان باهوش ایرانی (اهل رسانه که توی هندونه زیر بغل این و اون گذاشتن حداقل دیگه وارده) دسیسه دشمنان داخلی را فهمیدند، زنان با ذکاوت ایرانی دسیسه گران را در ورزشگاه آزادی شکست دادند، اصلاح طلبان از زنان ایرانی سیلی سختی در ورزشگاه آزادی خوردند، اصلاح طلبها زنان فهمیده ایرانی را دست کم گرفته بودند، اصلاح طلبها فکر می کردند زنان فقط آشپز خونه و کهنه شوی بچه هستند و از سیاست حالیشان نیست و نفهمند، زنان ایرانی توهین اصلاح طلبان را به خودشان برگرداندند و اصلاح طلبان فهمیدند نفهم خودشان هستند،اصلاح طلبان در ورزشگاه آزادی فهمیدند زنان فریب بازی های سیاسی را نمی خورند و ...!
ایرانی
۰۰:۲۵ ۱۹ مهر ۱۳۹۸
الان هم در کل زنان ایرانی کسی را نداریم که با چادر و حجاب اسلامی در مجامع بین المللی بتواند از حقوق زنان اسلامی در مجامع اروپایی و آمریکایی بشدت دفاع کند و سخنرانیهای محکم و آتشین ایراد کند و فقط سرگرم موضوعات پیش پا افتاده داخلی هستند و تحریک شده غربی . یکی مانند مرضیه هاشمی که وی هم درد کشیده محیط غرب می‌باشد و اسلام را بدرستی درک کرده