سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست پارس جنوبی از سمتش کناره گیری کرد

سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی جم از سمتش در این تیم کناره گیری کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر، عبدالرحیم خطیب که از زمان حضور پارس جنوبی جم در رده‌های پایین‌تر سرپرستی این تیم را برعهده داشت، از سمتش در این باشگاه استعفا داد.

خطیب که کارمند رسمی شرکت نفت است، با توجه به بخشنامه ابلاغی وزارت نفت برای بازگشت کارمندانش به محل کار خود مجبور به کناره گیری از تیم فوتبال پارس جنوبی جم شد.

خطیب درباره جدایی‌اش از پارس جنوبی جم گفت: به هر حال هر آمدنی رفتنی دارد. با توجه به بخشنامه وزارت نفت باید سمتم را ترک می‌کردم.

او با تشکر از هواداران پارس جنوبی، مدیران باشگاه،کادرفنی و بازیکنان تیم و مسئولان، از برخی افراد هم گلایه کرد و گفت: در ماه‌های گذشته برخی افراد خارج از باشگاه نامهربانی‌هایی نسبت به من داشتند که باعث تکدر خاطرم شد. با این وجود همه را به خدا می‌سپارم و ان شاءالله تیم پارس جنوبی بتواند در آینده نیز سربلند و موفق به کارش ادامه دهد.

خطیب بیان کرد: من از سمت سرپرستی تیم استعفا کردم، اما در کنار مجموعه پارس جنوبی خواهم بود. از این پس مانند یک هوادار به پشتیبانی از تیم می‌پردازم و هرجا که نیاز باشد کمک خواهم کرد. امیدوارم در شهرستان جم همه متحد شوند و بتوانند این تیم را که دلخوشی مردم  است به سرمنزل مقصود برسانند.

انتهای پیام/ک

خطیب از پارس جنوبی جم رفت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.