سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور

جذب ۸۸۰ هرمزگانی در آزمون استخدامی امسال

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: در آزمون استخدامی کشور که در نیمه دوم سال برگزار می‌شود، هشتصد و هشتاد هرمزگانی جذب می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، جمشید انصاری رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: در آزمون استخدامی کشور که در نیمه دوم سال برگزار می‌شود، هشتصد و هشتاد هرمزگانی جذب می‌شوند.
 او در نشست شورای اداری استان هرمزگان افزود: امسال بیش از سی هزار و دویست نفر درکشور جذب دستگاه‌های دولتی می‌شوند که سهم استان هرمزگان دو و هشتاد و پنج صدم درصد است.
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با اشاره به اینکه بیش از ۲۶ هزار نیرو در آموزش و پرورش استان هرمزگان فعالیت می‌کنند گفت: در این دستگاه دولتی هیچ گونه کمبود نیرویی وجود ندارد بلکه دو و هفت دهم درصد از استاندارد کشور نیروی بیشتری دارد.
جمشید انصاری افزود: مشکل کمبود نیرو در دانشگاه علوم پزشکی استان در حال پی گیری است، زیرا این دستگاه اجرایی دو و ۱۵ صدم درصد از استاندارد کشوری نیروی کمتری دارد.
او با اشاره به اینکه اکنون بیش از ۲۴ میلیون نفر در کشور مشغول به کارند گفت: درنیمه نخست سال دولت توانست برای ۴۵۰ هزار نیروی بیکار در کشور اشتغالزایی کند.
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور افزود: در این مدت همچنین برای ۸۵۰ هزار نفر در کشور هم ظرفیت اشتغالزایی فراهم شد.

نماینده، ولی فقیه در استان هم در جلسه شورای اداری هرمزگان گفت: توسعه و ابادانی کشور در گرو رونق اقتصادی است.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: تحریم‌های ظالمانه‌ی دشمنان فرصت خوبیست تا متخصصان داخلی از توان خود در همه بخش‌ها بهره ببرند.
استاندار هرمزگان هم در این نشست بر ظرفیت‌های بالای اقتصادی و صنایع استان تاکید کرد و گفت: با بهره گیری از توان صنایع در شرق و غرب استان، هدفگذاری تولید 10 میلیون تن فولاد در هرمزگان انجام شده است.
همتی افزود: بیش از ۹۰۰ مدرسه فرسوده دراستان وجود دارد که برای ساخت آن جذب سرمایه گذران بخش خصوصی ضروری است.
نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به کمبود نیرو در دستگاه‌های اجرایی اموزش و پرورش و بهداشت و درمان گفت: نیرو‌های توانمند پس از چند سال خدمت از استان رفته و نیروی بومی در این استان جذب نمی‌شود.
احمد مرادی همچنین خواستار اعمال مدرک فرهنگیان در وضعیت استخدامی آن‌ها و تغییر وضعیت نیرو‌های پیمانی به رسمی شد.

انتهای پیام/ د

بیش از ۸۸۰ هرمزگانی در مشاغل دولتی مشغول به کار می‌شوند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.