سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح خرید مرکبات از باغداران مازندران اجرا می‌شود

مدیر کل صنعت معدن و تجارت مازندران از راه اندازی مراکز خرید مرکبات از باغداران ،امسال در استان خبر داد.

 قوانلو مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، با اشاره به برنامه ریزی برای راه اندازی مراکز خرید مرکبات گفت: به زودی این مراکز معرفی می‌شوند و پس از اعلام نرخها، خرید نیز آغاز می‌شود.

او افزود: مهمترین دغدغه در فروش مرکبات مازندران، فعالیت دلالان است که به منظور کوتاه کردن دست آنها، افزایش مراکز خرید و نظارتها، برنامه ریزی شده است.

قوانلو بر تشکیل ستاد مشترک ساماندهی بازار مرکبات با همکاری اتحادیه باغداران و جهاد کشاورزی استان تأکید گفت: همه ساله دغدغه‌هایی مانند دلالالی، نرخ پایین، کمبود مراکز خرید، نظارت بر سورتینگ‌ها و نظام توزیع وجود داشت که امسال با همکاری دستگاه‌های مرتبط، این دغدغه‌ها به حداقل خواهد رسید.

مدیرکل صنعت معدن و تجارت مازندران با اشاره به اهمیت توسعه صادرات مرکبات مازندران گفت: با توجه به تولید ۲ میلیون و ۷۰۰ هزارتن مرکبات و نیز کیفیت و بازار پسندی بین المللی مرکبات تولیدی استان، توسعه صادرات این بخش از اولویت‌ها است و متقاضین سرمایه گذاری و صادرات در این باره از حمایت‌های ویژه مانند رفع موانع گمرکی، تسهیلات بانکی و مشوق‌های اداری برخوردار می‌شوند.

انتهای پیام/س

راه اندازی مراکز خرید مرکبات از باغداران مازندرانی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
رضاپور
۰۰:۲۱ ۲۳ دی ۱۳۹۸
کی ایشالا