سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازنشر صحبت‌های تحلیل‌گر لبنانی در توییتر سید محمد حسینی:

خسارت ۸۰۰ میلیارد دلاری!

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی به صحبت‌های تحلیل‌گر لبنانی در مورد خسارت حمله یمن به عربستان اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدمحمد حسینی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار پستی در حساب کاربری خود در توییتر به صحبت‌های تحلیل‌گر لبنانی در مورد میزان خسارت‌های حمله نیروهای انصاراللّه یمن به متجاوزان سعودی اشاره کرد. 

جنگ با مردم بی‌گناه و مظلوم یمن جز دردسر و ایجاد خسارت‌های سنگین برای رژیم آل‌سعود هیچ دستاوری نداشته است. جنایت‌های آشکار نیروهای تحت فرمان حکام سعودی در نقاط مختلف یمن به وضوح چهره این جنایت‌کاران را به جهان نشان داد. آل‌سعود در چند سال جنگ نابرابر در مقابل یمنی‌ها، هزاران زن، کودک و مرد بی‌گناه و غیرنظامی یمنی را مورد هدف قرار داده است.

در این میان گروه‌های مردمی و ارتش یمن با توکل بر خداوند متعال و با اتکا به توان تسلیخاتی خود دشمنان را تا حد بسیار زیادی به عقب رانده و حتی عملیات‌هایی موفق را در خاک عربستان انجام دادند. خسارت حمله‌های گروه‌هایی نظیر انصاراللّه و دیگر نیروهای مردمی یمن در حمله به تاسیسات نفتی و نظامی آل‌سعود در حدی بوده است که حالا کارشناسان و تحلیل‌گران آن را میلیاردها دلار می‌دانند. 

سیدمحمد حسینی در توئیت خود نوشت:

علی حجازی تحلیلگر لبنانی: عربستان در سطحی نیست که بتواند با ایران مقابله کند؛ چرا که این کشور نتوانست حتی در برابر نیرو‌های انصارالله به پیروزی برسد. خسارت عربستان در جنگ علیه انصارالله، دست کم نزدیک به ۸۰۰ میلیارد دلار برآورد شده است.


بیشتر بخوانید: مجری سرشناس عرب: حوثی‌ها آبروی عربستان را بردند + فیلم


انتهای پیام/

برچسب ها: خواندنی ، بهترین ها
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.