سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزمون: باید ۳ امتیاز بازی برابر کامبوج را بگیریم/ نباید تمرکزمان را از دست دهیم

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: با توجه به اینکه بحرین در بازی خود یک - یک کرده است برایمان اهمیت دارد تا سه امتیاز را بگیریم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  سردار آزمون بازیکن تیم ملی فوتبال در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و کامبوج که بعدازظهر امروز در ورزشگاه آزادی برگزار شد، گفت: خوشحالم شما خبرنگاران را می‌بینم. بازی فردا شاید خیلی سخت نباشد، اما نباید تمرکزمان را از دست بدهیم. با توجه به اینکه بحرین در بازی خود یک - یک کرده است برایمان اهمیت دارد تا سه امتیاز را بگیریم.


بیشتر بخوانید: تیم ملی فوتبال ایران - کامبوج/ محصول مشترک آرژانتین - ژاپن، حریف تمرینی ویلموتس در گام دوم جام جهانی


مهاجم تیم ملی در خصوص اینکه دایی از وی تعریف کرده و انتظارات از وی بالا رفته است، گفت: اینکه انتظارات بالا رفته هم بد است و هم خوب. اول اینکه همه از من حمایت می‌کنند و این خیلی خوب است و از طرفی خدا نکند که همه چیز مثل جام جهانی شود و کسی از تاکتیک تیم ملی خبردار نباشد و آن‌وقت همه از من انتقاد می‌کنند.

وی ادامه داد: دایی همیشه الگوی من بوده است، او رکورد‌هایی دارد که اگر قرار باشد به او نزدیک شوم خیلی برایم خوب است. این موضوع انگیزه من را بالا می‌برد. حمایت دایی و مهدوی کیا از من خیلی خوب است، دایی آقای گل جهان است و اگر او در هرجا و یا کشور دیگری بود قطعا مجسمه وی را می‌ساختند.

انتهای پیام/

اظهارات آزمون در نشست خبری قبل از بازی تیم ملی فوتبال ایران با کامبوج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.