سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون وزیر صمت مطرح کرد:

سهم ۹۰ درصدی بخش زمینی در صنعت حمل و نقل

حسین زاده گفت: بخش خاصی در هفدهمین نمایشگاه حمل و نقل و خدمات شهری به استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان در اختصاص پیدا کرده است.

 به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ج. ا. ایران، بهمن حسین زاده مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ایران با اشاره به اهمیت صنعت حمل و نقل در زندگی بشر امروز، گفت: صنعت حمل و نقل در ایران جایگاه ویژه‌ای دارد و روند رشد آن بسیار چشمگیر بوده است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به بخش‌های مختلف صنعت حمل و نقل، گفت: حدود ۹۰ درصد حمل و جابجایی کالا و مسافر در صنعت حمل و نقل برعهده حمل و نقل زمینی است و حمل و نقل‌های هوایی و دریایی هم ۱۰ درصد باقی این صنعت را تشکیل می‌دهند.

او با بیان این که در سال گذشته به دلیل تحریم‌ها فشار زیادی به صنعت حمل و نقل کشور وارد شده است، افزود: شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی جمهوری اسلامی ایران فرصت بسیار مناسبی در اختیار فعالان این صنعت قرار داده است تا در کنار برگزاری هفدهمین نمایشگاه حمل ونقل و خدمات شهری بخشی از مشکلات این صنعت را رفع کنند.
 

بیشتر بخوانید: امضا تفاهم‌نامه‌ای برای حل اختلافات فعالان اقتصادی


حسین زاده برگزاری جلسات B۲B در حاشیه این نمایشگاه را فرصت ویژه‌ای برای انعقاد قرارداد میان فعالان حوزه حمل و نقل دانست و تاکید کرد: قرارداد‌هایی که در حاشیه این نمایشگاه ۴ روزه به امضا می‌رسد می‌تواند بخش عظیمی از تعاملات حوزه حمل و نقل را به خود اختصاص دهد.

او توسعه حمل و نقل هوشمند را یکی از دستاورد‌های ایران در سال‌های اخیر توصیف کرد و گفت: به همین دلیل بخش مشخصی در هفدهمین نمایشگاه حمل و نقل و خدمات شهری به استارت آپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان در این زمینه اختصاص خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ج. ا. ایران با اشاره به بخش خدمات شهری در این نمایشگاه، افزود: خدمات حمل و نقلی که در تهران و با همکاری شهرداری پایتخت ارائه می‌شود در این نمایشگاه به بازدیدکنندگان معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/

توجه ویژه به حمل و نقل هوشمند در برگزاری هفدهمین نمایشگاه حمل و نقل

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.