سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحویل سلاح غیرمجاز سبب بهره‌مندی از رافت اسلامی می‌شود

فرماندار ایرانشهر گفت: افرادیکه سلاح غیرمجاز خودشان را تحویل نیروی انتظامی دهند با همکاری دستگاه قضایی و شورای تامین این شهرستان از رافت اسلامی بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  ابوذر کوثری فرماندار ایرانشهر اظهار داشت: یکی از مهمترین خواسته‌های مردم ایرانشهر برخورد با افراد شرور و سارقان مسلح است که با همکاری دستگاه قضایی و تلاش نیرو‌های امنیتی در سه ماهه اخیر مقادیر زیادی سلاح غیرمجاز از سطح این شهرستان جمع‌آوری و افراد سابقه‌دار نیز دستگیر شدند.

او با تاکید بر همکاری علما، معتمدان، سران طوایف و نخبگان در جهت ارتقای شاخص‌های امنیت در ایرانشهر افزود: سه مولفه اقتدار، امنیت و آرامش برای برقراری امنیت پایدار در منطقه حائز اهمیت است.

فرماندار ایرانشهر گفت: توجه به مردمداری، ارتباط با مردم و استفاده از ظرفیت و مشارکت‌های مردمی رمز موفقیت نیرو‌های امنیتی در برقراری امنیت و آرامش شهروندان خواهد بود.

او بیان کرد: احساس امنیت، فرآیندی روانی- اجتماعی است که بر افراد تحمیل نمی‌شود بلکه اکثر افراد جامعه بر اساس نیازها، علائق، خواسته‌ها و توانمندی‌های شخصیتی و روانی خود در ایجاد و از بین بردن آن نقش اساسی دارند.

کوثری ضمن تقدیر از اعضای شورای تامین و علما، معتمدان و سران طوایف ایرانشهر گفت: در سه ماهه گذشته با تلاش‌های انجام شده شاهد کاهش ناامنی‌های خرد در این شهرستان هستیم.

او بیان کرد: شورای تامین ایرانشهر با افرادیکه آسایش و آرامش مردم را سلب کنند طبق قانون با آنان برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ع

جمع آوری مقادیر زیادی سلاح غیرمجاز در ایرانشهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.