سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت از کشاورزان آسیب دیده در سیل استان همدان

رئیس اداره مدیریت بحران سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: در جهت حمایت از کشاورزان خسارت دیده از سیل تسهیلات قرض الحسنه در اختیار آن‌ها قرار گرفته است.

ظفری، رئیس اداره مدیریت بحران سازمان جهاد کشاورزی استان همدان  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، افزود: در جهت حمایت از کشاورزان خسارت دیده از سیل فروردین ماه امسال و جبران خسارات وارده به آنها، طبق برنامه ریزی انجام گرفته اعتبارات مناسبی به صورت تسهیلات قرض الحسنه و کمک‌های بلاعوض در اختیار آن‌ها قرار گرفته و تخصیص این اعتبارات همچنان ادامه دارد.

اوادامه داد: تا اواسط مهرماه، حدود ۱۷ هزار و ۴۸۹ نفر از کشاورزان خسارت دیده متقاضی دریافت کمک‌های بلاعوض و تسهیلات قرض الحسنه بوده اند که از این میان ۹ هزار نفر جهت دریافت ۹۰۴ میلیون و ۹۴۶ هزار ریال تسهیلات قرض الحسنه به بانک‌ها معرفی شده اند که تاکون مبلغ ۲۹۳ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال به ۴ هزار و ۱۴۱ نفر از متقاضیان پرداخت شده است.

ظفری بیان کرد: همچنین تقاضای ۹ هزار و ۷۸۰ نفر از کشاورزان خسارت دیده متقاضی دریافت کمک‌های بلا عوض به مبلغ ۴۵۹ میلیون و ۱۶۷ هزار ریال تصویب شده است و تا کنون نیز مبلغ ۱۷۶ میلیون و ۳۲۲ هزار ریال به ۴ هزار ۶۹۸ نفر از این متقاضیان پرداخت شده است.

این مسئول در ادامه گفت، اداره مدیریت بحران درحال رایزنی جهت جذب اعتبارات جدیدیبرای کمک به بازسازی پروژه‌های آسیب دیده و نیز زیرساخت‌های بخش کشاورزی، شامل: جاده‌های بین مزارع، قنوات، چشمه ها، کانال‌های اتصال آب و استخر‌های ذخیره آب می‌باشد و در صورت جذب این اعتبارات، آن‌ها نیز در اختیار کشاورزان خسارت دیده قرار خواهد گرفت.

او از کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی اعم ازباغدارن، دامداران و آبزی پروران خواست جهت حفاظت از سرمایه‌های خود و امکان جبران خسارت وارده به آن‌ها ناشی ازحوادثی، چون سیل، سرمازدگی و... نسب به بیمه محصولات و تاسیسات خود اقدام نمایند. همچنین از کشاورزان خواست کمک‌های بلاعوضی را که دریافت میکنند جهت مرمت اماکن آسیب دیده هزینه نمایند.
انتهای پیام/ج


از کشاورزان آسیب دیده در سیل استان همدان حمایت می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ازادزاری
۰۳:۰۵ ۲۰ آذر ۱۳۹۸
با سلام وخسته نباشید ما برای تسیلات به کجا باید برویم من ۳هکتار از گندم سیل خراب کرد