سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مصرف یک میلیارد مترمکعب گاز طبیعی در کردستان

مشترکان کردستانی در نیمه نخست امسال یک میلیارد و ۲۰۴ میلیون مترمکعب گاز طبیعی مصرف کردند که نسبت به مدت مشابه پارسال یک درصد بیشتر است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، فعله‌گری مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: مشترکان استان در ۶ ماهه اول سال گذشته یک میلیارد و ۱۸۲ میلیون و ۲۲۲ هزار و ۶۴۰ مترمکعب گاز طبیعی مصرف کرده بودند.

فعله‌گری یادآور شد: فروردین ماه امسال ۲۸۶ میلیون و ۹۱۳ هزار و ۸۱۳ مترمکعب، اردیبهشت ماه ۲۳۰ میلیون و ۳۷۰ هزار و ۳۶۷ مترمکعب و خرداد نیز ۱۸۴ میلیون و ۱۷۲ هزار و ۵۲۶ مترمکعب گازطبیعی در کردستان مصرف شده بود.

او با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال بیش از سه میلیارد مترمکعب گاز در استان مصرف شود، افزود: مصرف تیر ماه ۱۶۲ میلیون و ۲۶۲ هزار و ۷۸۷ مترمکعب، مرداد ۱۵۶ میلیون و ۷۰۵ هزار و ۲۱۲ و مصرف شهریور ماه نیز ۱۷۲ میلیون و ۴۲۳ هزار و ۹ مترمکعب بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان اضافه کرد: در چند سال اخیر با بسترسازی و تقویت زیرساخت‌های خطوط انتقال و شبکه‌های گازرسانی روند تداوم خدمت رسانی به مردم استان از وضعیت مطلوبی برخوردار بوده است.

فعله گری به در پیش بودن فصل سرما اشاره کرد و از مشترکان خواست ضمن رعایت نکات ایمنی در مصرف گاز طبیعی نهایت صرفه جویی را داشته و با رعایت الگوی بهینه مصرف این شرکت را در ارائه خدمات کمک کنند.

شرکت گاز کردستان به ۵۲۳ هزارمشترک در بخش‌های خانگی، تجاری، صنعتی و اداری خدمات می‌دهد و ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۸۹ درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/ز

مصرف زیاد گاز طبیعی در کردستان

برچسب ها: گاز ، وزارت نیرو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.