سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار اردبیل:

سیستم روشنایی جاده‌های استان اردبیل بهسازی می‌شود

استاندار اردبیل گفت: با پیگیر‌ها و هماهنگی‌های انجام شده سیستم روشنایی جاده‌های پر تردد از جمله اردبیل- سرچم و خط کشی جاده‌های شمال استان در آینده نزدیک نوسازی و بهسازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در دیدار با معاون وزیر و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: استان اردبیل به دلیل داشتن جاذبه‌های گردشگری فراوان و دارا بودن آب و هوای مناسب سالانه میلیون‌ها مسافر را پذیرش می‌کند و رفع مشکلات جاده‌های پر تردد و نقاط حادثه خیز ضرورت دارد.

او با بیان اینکه سیستم روشنایی جاده‌ها نیاز به بهسازی دارد افزود: خط کشی جاده‌های مسیر اربعین حسینی، سیستم روشنایی و تجهیز راهدارخانه‌ها نیاز به اعتبار دارد و در این جلسه اعتبار لازم برای این امر تامین شد.

استاندار اردبیل رفع مشکلات ساختاری راه‌های استان اردبیل را یادآور شد و افزود: بهبود کیفی تردد در محور‌های اصلی استان و کاهش تصادفات جاده‌ای با تلاش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و عوامل پلیس راه درسایه بهسازی کیفیت زیرساخت‌ها دور از انتظار نیست و باید همه دستگاه‌های متولی در این رابطه تلاش کنند.

بهنام جو اضافه کرد:گشایش اعتبار لازم برای ترمیم و بازسازی جاده‌ها در سفر رییس جمهور به استان اردبیل جزو اولویت‌ها خواهد بود در تجهیز کامل راهدارخانه‌ها به جهت موقعیت جوی استان ضروری است.

او با بیان اینکه بیشتر راه‌های روستایی و جاده‌های اصلی نیاز به روکش آسفالت و ترمیم دارد گفت: با بر آورد میزان اعتبار این راه‌ها توسط راهداری استان، تامین اعتبارات لازم پیگیری می‌شود.

استاندار اردبیل افزود:در مورد احداث راهدارخانه شابیل با رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بحث و گفتگو شد که ساخت راهدارخانه از اعتبارات استانی و تامین ماشین آلات مناسب بر عهده سازمان گذاشته شد.

بهنام جو با بیان اینکه نگهداری راه‌ها از ساخت آن مهمتر است گفت: نصب دوربین‌های ثبت تخلف و سرعت در برخی محور‌های ارتباطی استان و تعریض نقاط حادثه خیز و نصب علایم رانندگی در راه‌های استان به منظور پیشگیری از تصادفات جاده‌ای از مفاد تفاهم نامه این نشست بود.

انتهای پیام/ح

رفع مشکلات جاده‌های پر تردد و نقاط حادثه خیز ضرورت دارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.