سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی خودرو/

بررسی فنی پورشه پانامرا LWB + مشخصات

خودرو پورشه پانامرا در مقایسه با نسخه استاندارد از 150 میلی‌متر فاصله بیشتر بین محورها سود برده و به‌صورت استاندارد دارای صندلی‌های گرم شونده، سقف پانورامیک بزرگ، سیستم تعلیق بادی و تطبیقی و… می‌باشد.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر نشستن پشت فرمان نسخه‌ی طویل‌تر پورشه پانامرا به قدر کافی شما را راضی نمی‌کند می‌توانید سری به گاراژ تاپ کار زده و کیت بدنه‌ی فیبر کربنی استینگری GTR را برای ایجاد ظاهری اسپورت‌تر سفارش دهید.

این کیت بدنه از سپر جلوی جدید، ورودی‌های هوای متمایز، دیلایت‌های متفاوت، رکاب‌های جانبی جدید، کاپوت خاص، دیفیوزر عقب و بال عقب ثابت تشکیل شده است. همچنین دستگیره‌های درب جدیدی برای درب‌های عقب تدارک دیده شده است.

به همین منوال می‌توان فیبر کربن را روی کاپوت، رکاب‌های جانبی، اسپویلر جلو، آینه‌بغل‌ها، دیفیوزر عقب، بال و برخی بخش‌های دیگر دید. قطعاً کیت بدنه‌ی تاپ کار ظاهر گیراتری را برای پانامرا به ارمغان آورده و این خودروی آلمانی طراحی اسپورت تری نسبت به حالت استاندارد دارد.

اما درباره‌ی خود خودرو باید گفت پورشه پانامرا LWB در نمایشگاه لس‌آنجلس ۲۰۱۶ معرفی شد. این خودرو در مقایسه با نسخه استاندارد از ۱۵۰ میلی‌متر فاصله بیشتر بین محور‌ها سود برده و به‌صورت استاندارد دارای صندلی‌های گرم شونده، سقف پانورامیک بزرگ، سیستم تعلیق بادی و تطبیقی و… می‌باشد.

اگرچه نمی‌توانیم کابین این مدل ویژه را مشاهده کنیم، اما می‌دانیم که تاپ کار می‌تواند کابین چرمی سفارشی با عناصر فیبر کربنی و حتی طلای ۲۴ عیار را نیز تأمین کند و از این نظر محدودیتی وجود ندارد.

ما همچنین می‌دانیم که مدل‌های اجرایی پانامرا را می‌توان با کنسول مرکزی عقب متفاوت که دارای دو میز یکپارچه و تاشونده می‌باشد سفارش داد. نهایتاً به بسته‌ی اطلاعات سرگرمی صندلی‌های عقب پورشه می‌رسیم که از صفحات نمایش ۱۰.۱ اینچی تشکیل شده است. این صفحات نمایش داخل پشت‌سری‌های صندلی‌های جلو جا خوش کرده‌اند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.