سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه مقابله با توطئه‌های دشمنان نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه

مشاور استاندار آذربایجان شرقی در امور ایثارگران، گفت: تنها راه مقابله با توطئه‌های دشمنان نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، تقیون مشاور استاندار آذربایجان شرقی در امور ایثارگران در جلسه نشست شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت اهر، گفت: فعالیت‌های اساسی دشمنان برای جلوگیری از حرکت رو به جلوی انقلاب اسلامی است که تنها راه مقابله با آن نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

او افزود: همه ما در مقابل شهداو ایثار گران و خانواده‌های آن وظیفه سنگینی داریم و تکریم خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران یکی از اقدامات اساسی در جهت حفظ ارزش‌های نظام است.

مشاور استاندار آذربایجان شرقی، با تأکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به‌ویژه بین نسل نوجوان و جوان اظهار داشت: این فرهنگ ارزشی عاملی مهم برای پایداری انقلاب اسلامی ایران است.

در این جلسه امام جمعه اهر نیز، گفت: پایبندی به سیره شهدا و قدم نهادن در مسیر آنان سدی محکم در مقابل توطئه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی زاده، گفت: فرهنگ ایثار و شهادت نشأت گرفته از فرهنگ عاشورا ست و تا زمانی که این فرهنگ ارزشمند و مقدس در جامعه جاری باشد خدشه‌ای به آرمان‌های انقلاب وارد نخواهد شد.

در این جلسه فرماندار اهر نیز، گفت: جامعه، امروز نیازمند گسترش فرهنگ ایثار و شهادت است که در این زمینه همه مسئولان نظام وظایف مهمی را بر عهده دارند.

محمودی، گفت: با داشتن فرهنگ و روحیه ایثار و شهادت‌طلبی می‌توان در تمامی عرصه‌ها به پیروزی دست‌یافت و بقای جامعه به حفظ این فرهنگ ارزشمند بستگی دارد.

 

انتهای پیام/ش

ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت دربین جوانان

برچسب ها: استانداری ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.