سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حناچی در حاشیه جلسه هیئت دولت:

بخش عمده بدهی‌های شهرداری مربوط به حمل و نقل عمومی است

شهردار تهران گفت: اگر امروز شهرداری تهران بدهی دارد، بخش عمده‌ای از این بدهی‌ها مربوط به مترو و حمل و نقل عمومی است.

به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پیروز حناچی شهردار تهران در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره اقدامات انجام شده برای برگزاری مراسم اربعین حسینی اظهار کرد: شهرداری تهران در سه حوزه اصلی مبادی ورودی، نقاط مرزی و سرویس خدمات‌دهی اقدامات لازم را انجام داده است.

حناچی با اشاره به اعزام  ۱۴۰۰ نفر از نیروهای خدمات شهری به نجف و کربلا گفت: البته ما خیلی اصرار نداریم که اقدامات این افراد به اسم شهرداری تهران باشد.

شهردار تهران در پاسخ به باشگاه خبرنگارن جوان مبنی بر اینکه آیا برنامه‌ریزی‌های لازم برای پیاده روی در روز اربعین در شهرهای تهران صورت گرفته است، گفت: شهرداری تهران در مناطقی از میدان امام حسین(ع) تا شهرری که در آن روز برنامه هایی وجود دارد، تمهیدات لازم را در نظر گرفته است.


بیشتر بخوانید: برای اصلاح نظام بانکی ضرب‌الاجل تعیین نشده است 


حناچی تصریح کرد: اگر امروز شهرداری تهران بدهی دارد، بخش عمده‌ای از این بدهی‌ها مربوط به مترو و حمل و نقل عمومی است.

او افزود: بدهی‌های بانکی شهرداری تهران خیلی جنبه جاری ندارد، البته در دولت این مسئله طرح شده است البته از نگاه مردم موضوع آلودگی هوا و ترافیک اصلی‌ترین موضوع پایتخت است، پس این موضوع حاکمیتی است و بر این اساس شهرداری تهران در این حیطه نباید تنها باشد.

شهردار تهران بیان کرد: اگر تصمیمی برای تعطیلی بوستان مادران به دلیل حضور همسر وزیر امور خارجه اتخاذ شده، سلیقه‌ای بوده است و نه آقای ظریف و نه بنده طرفدار چنین تصمیماتی نیستیم.

حناچی درباره تجمعات شبانه معتادان و راهکار شهرداری برای حل این مشکل تصریح کرد: کار مشترکی بین شهرداری تهران، سازمان بهزیستی و نیروی انتظامی در حال انجام است و به صورت مرتب این موضوع در حال تعقیب است که نتایج آن را اعلام خواهیم کرد.

شهردار تهران در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا شهرداری تهران تدابیری را برای بازی تیم ملی ایران با کامبوج با توجه به حضور بانوان در ورزشگاه اتخاذ کرده است، گفت: ما همیشه تمهیداتی برای ورود به استادیوم آزادی در نظر می‌گیریم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.