سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی خبر داد؛

رتبه دوم خراسان رضوی در تعداد مشترکین گاز کشور

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی تا پایان شهریورماه امسال با جذب دو میلیون و ۲۹۹ هزار مشترک گاز، رتبه دوم تعداد مشترکین گاز کشور را در بین همه استان‌ها به خود اختصاص داده است.

سیدحمید فانی مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، با اشاره به اینکه خراسان رضوی رتبه دوم  تعداد مشترکین گاز کشور را در بین استان ها به خود اختصاص داده است، گفت: در ۶ ماهه نخست سال ۹۸ ، ۳۱ هزار مشترک جدید گاز در سطح شهر‌ها و روستا‌های استان جذب شده اند.
 
او تصریح کرد: از مجموع ۳۱ هزار مشترک جدید گاز استان در مدت زمان شش ماهه اول ۹۸، ۲۱ هزار مشترک شهری و ۱۰ هزار مشترک نیز روستایی بوده است.
 
مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: همچنین در شهریور ماه ۹۸، هفت هزار و ۱۱۵ مشترک جذب شدند که ۶۲ درصد این آمار مربوط به بخش شهری بود.
 
 فانی افزود: در مدت زمان شش ماهه نخست امسال، یک هزار و ۴۱۶ کیلومتر شبکه گازرسانی احداث و ۱۶ هزار و ۳۸۲ مورد علمک نیز به شهروندان واگذار شد.
 

بیش از هزار روستای خراسان رضوی گازرسانی شده است

 

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی با بیان اینکه  محرومیت زدایی و توزیع متوازن نعمت گاز همواره مورد توجه شرکت گاز خراسان رضوی است، گفت: از ابتدای سال ۹۲ تا پایان شهریور ماه امسال، ۱۱۴۸ روستای این استان از نعمت گاز بهره‌مند شدند که این رقم بیش از دو برابر اقدامات انجام شده از آغاز انقلاب اسلامی تا ابتدای سال ۹۲ می‌باشد.
 
او با اشاره به اینکه در سایه این اقدامات، ۲۵۸ هزار مشترک جدید در روستا‌ها جذب خدمات شرکت گاز شدند، تصریح کرد:  همچنین ۱۸۵۰۹۹ مورد علمک گاز به متقاضیان روستایی واگذار شد و ۱۱۰۸۹ کیلومتر شبکه گازرسانی نیز در سطح روستا‌های استان احداث گردید.
 
فانی ادامه داد: میانگین گازرسانی به روستا‌ها و شهر‌های واجدشرایط در خراسان رضوی به ترتیب ۲ و ۱۳ درصد از میانگین ضریب نفوذ گاز در کشور بالاتر می‌باشد.
 
انتهای پیام// ز.م
برچسب ها: روستا ، گازرسانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.