سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشتی گیران نامدار در ترکیب تیم ارتش روسیه

روسیه با کشتی گیران نامدار خود در رقابت‌های کشتی نظامیان جهان شرکت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پیکار‌های کشتی هفتمین دوره بازی‌های نظامیان جهان روز‌های ۲۸ مهر تا ۲ آبان در شهر ووهان چین برگزار می‌شود و بر همین اساس گادجی مراد رشیدوف قهرمان مسابقات جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان در وزن ۶۵ کیلوگرم، ختاگ تسابالوف دارنده مدال طلا و نقره جهان در وزن ۷۴ کیلو گرم، آتور نایفونوف نفر سوم مسابقات جهانی ۲۰۱۹ در وزن ۸۶ کیلو گرم و ولادیسلاو بایتسایف قهرمان اروپا در وزن ۹۷ کیلو گرم تیم روسیه را در این رقابت‌ها همراهی خواهند کرد.


بیشتر بخوانید:علیرضا کریمی: لیگ به لحاظ مالی و فنی برای کشتی گیران مفید است


آناتولی مارگیف سرمربی تیم ارتش روسیه درباره این رقابت‌ها اظهار داشت: حدود دو ماه پیش به ما اعلام شد که در این مسابقات باید شرکت کنیم و به همین دلیل اگر یکی از کشتی گیران به دلیل بیماری، آسیب دیدگی یا دلیل دیگری نتواند به این رقابت‌ها برسد فرصتی برای جایگزینی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه ایران و چین از رقبای اصلی روسیه هستند خاطرنشان کرد: هدف ما از حضور در بازی‌های نظامیان جهان کسب مدال‌های طلا است.

گفتنی است با توجه به بخشنامه مسابقات، هر کشور در هر رشته مجوز اعزام ۴ کشتی گیر را دارد و بر همین اساس تیم کشتی آزاد ایران با مهران شیخی، احمد بذری، محمدحسین محمدیان و یدالله محبی در اوزان ۶۵، ۸۶، ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم عازم چین خواهد شد.


بیشتر بخوانید:با آمدن حسن رنگرز برنامه‌های تیم‌های ملی کشتی فرنگی تغییر می‌کند؟


انتهای پیام/

تیم روسیه با قهرمانان دنیا در رقابت‌های نظامیان جهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.