سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشد دو برابری اعتبارات حوزه آبخیزداری چهارمحال و بختیاری

امسال اعتبارات حوزه آبخیزداری استان چهارمحال و بختیاری دو برابر شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی شهریارپور معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری در بازدید از اجرای طرح‌های آبخیزداری استان و کارگاه آموزشی در روستای چشمه علی بروجن گفت: امسال ۵۱۵ میلیارد ریال اعتبار به اجرای طرح‌های آبخیزداری از محل اعتبارات ملی و استانی اختصاص داده شد.

او با اشاره به رشد دو برابری این میزان اعتبار افزود: ۱۱۵ میلیارد ریال آن از محل اعتبارات استانی و ۴۰۰ میلیارد ریال دیگر از محل اعتبارات ملی و از محل صندوق توسعه ملی اختصاص داده شده است.

شهریارپور با اشاره به اهمیت فعالیت‌های بخش‌های مختلف در رسیدن به توسعه پایدار به عنوان بزرگترین هدف طرح‌ها و زیربنا‌های اقتصادی استان اضافه کرد: استفاده از ظرفیت‌ها و موهبت‌های طبیعی و منابع طبیعی برای رسیدن به توسعه یک اولویت است.

او ادامه داد: یک میلیون و ۴۰۰ هزار هکتار از مساحت چهارمحال و بختیاری منابع طبیعی است که باید از این ظرفیت و موهبت در راستای توسعه پایدار استفاده کرد.

شهریارپور گفت: باید طرح‌ها و فعالیت‌ها در حوزه‌های آبخیزداری به گونه‌ای برنامه ریزی و اجرا شود که منجر به ایجاد اشتغال پایدار برای مردم و تأمین رفاه اجتماعی شود.

طهمورث الیاسی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان چهارمحال و بختیاری هم با اشاره به ظرفیت‌های منابع طبیعی در کشور و استان گفت: باید از این ظرفیت‌ها به دور از موازی کاری و ناهماهنگی بین بخشی و دستگاهی برای دستیابی به توسعه استفاده کرد.

او با تأکید بر مدیریت یکپارچه، واحد و منسجم برای رسیدن به توسعه و پیشرفت کشور افزود: توانمندسازی مردم به خصوص جوامع محلی از اهداف مهم توسعه است.

الیاسی اضافه کرد: باید از ظرفیت روستاییان برای رسیدن به توسعه پایدار با ایجاد اشتغال‌های خرد در سطح استان استفاده کرد.

انتهای پیام/ف

اختصاص ۵۱۰ میلیارد ریال اعتبار به حوزه آبخیزداری چهارمحال و بختیاری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.