سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پروژه جاده سیروس آباد بافق در سه فاز عملیاتی احداث می‌شود

بخشدار مرکزی بافق گفت: با تکمیل این پروژه علاوه بر اینکه ۶۰ روستا و آبادی را به بافق نزدیک می‌کند یک راه ارتباطی دیگر نیز از سمت منطقه سبزدشت بافق بین دو استان یزد و کرمان ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، داود پورامینی بخشدار مرکزی بافق نیز در بازدید از پروژه جاده سیروس آباد بافق، گفت: احداث این مسیر از در خواست‌های ۴۰ ساله اهالی دهستان سبزدشت بافق است که امیدواریم در آینده نزدیک این خواسته مردم تحقق یابد.

او  افزود: با تکمیل این پروژه علاوه بر اینکه ۶۰ روستا و آبادی را به بافق نزدیک می‌کند یک راه ارتباطی دیگر نیز از سمت منطقه سبزدشت بافق بین دو استان یزد و کرمان ایجاد می‌شود.

بهره برداری از جاده سیروس آباد بافق در دهه فجر

محمد زاده رحمانی فرماندار بافق  نیز در این بازدید گفت: در تلاش هستیم که این پروژه را در سه فاز عملیاتی کنیم و بتوانیم در دهه فجر امسال قسمت اول از سمت چاه طلوع را آماده و زیر عبور ببریم.

او در حاشیه این بازدیدافزود: طول مسیر جاده بافق به سبزدشت که معروف است به جاده سیروس آباد، حدود ۴۶ کیلومتر است.

زاده رحمانی با اشاره به اینکه در مجموع حدود ۴ کیلومتر از مسیر نیازمند عملیات کوه بری است، ادامه داد: هم اکنون در مرحله اول کوه بری قرار داریم که به طول دو کیلومتر است.

فرماندار بافق افزود: با اتمام عملیات کوه بری در دو نقطه به طول چهار کیلومتر بقیه مسیر هموار است.

محمد زاده رحمانی فرماندار بافق به همراه پورامینی بخشدار مرکزی، فتوحی رئیس اداره راه و شهرسازی و دهستانی مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاری‌های شهرستان از پروژه جاده سیروس آباد بافق بازدید و از نزدیک در جریان روند احداث این مسیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/ی

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.