سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر سمنان:

انتقال ضایعات به انبار‌های مختص خارج شهر در شهرک بازیافت

محمد همتی گفت: انتقال ضایعات به انبار‌های مختص خارج شهر در شهرک بازیافت برابر با بهبود وضعیت باغ‌ها و فضا‌های سبز حومه سمنان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،محمد همتی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر سمنان در جلسه شورای اسلامی شهر سمنان، ضمن بیان اینکه انبار‌های ضایعاتی سمنان به شهرک بازیافت منتقل می‌شوند، گفت: فرمانداری و دادگستری در این طرح به شهرداری سمنان کمک می‌کنند، اما ما معتقد هستیم که این اقدام برای ارتقای بهداشت عمومی می‌بایست تسریع شود.

او بابیان اینکه ضایعات بعضاً امروز در فضا‌های سبز و باغ‌های سمنان ریخته می‌شوند که این امر نامناسب است، تأکید کرد: باید از این سرمایه‌های عظیم خدادادی به‌خوبی نگهداری کرد.

انتقال ضایعات و بهبود سیمای شهری

همتی عضو شورای شهر سمنان بابیان اینکه درصورتی‌که ضایعات به انبار‌های مختص خارج شهر در شهرک بازیافت منتقل شود می‌توانیم شاهد بهبود وضعیت باغ‌ها و فضا‌های سبز حومه سمنان باشیم، بیان کرد: وجود نظارت بر عملکرد واحد‌های فعال در بخش ضایعات می‌تواند انتقال ضایعات را تسریع کند.

او اظهار داشت: جمع‌آوری همه واحد‌های بازیافت از شهر و استقرار آن‌ها در شهرک بازیافت دارای مزیت‌های ویژه‌ای است که ازجمله آن‌ها بهبود سیما و منظر شهری را می‌توان نام برد.

عضو شورای شهر سمنان بابیان اینکه وجود انبار‌های ضایعات در سمنان قابل‌قبول نیست، تأکید کرد: هر چه سریع‌تر برای رسیدن به پایداری محیطی انتقال این انبار‌ها به شهرک بازیافت منتقل شود.

انتهای پیام / م

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.