سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

غلامی: مسائل حاشیه‌ای به تیم امید ضربه می‌زند/ نتیجه گرایی باشگاه‌ها باعث می‌شود مربیان به بازیکنان جوان اعتماد نکنند

مدافع تیم ملی فوتبال امید گفت: لیگ ایران و مربیان و باشگاه‌های ایران نتیجه گرا هستند و به همین دلیل مربیان ترجیح می‌دهند با بازی دادن به جوانان ریسک زیادی نکنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عارف غلامی بازیکن تیم ملی امیداظهار داشت: از روز گذشته اردوی ما آغاز شده و باشگاه‌ها اجازه حضور اکثر بازیکنانی که به تیم امید دعوت شدند، را دادند، البته چند بازیکن دیگر نیز در آینده به ما ملحق خواهند شد. در حال حاضر با جدیت بیشتری تمریناتمان را دنبال می‌کنیم. برنامه ریزی‌های لازم از سوی فدراسیون و کادرفنی انجام شده و تلاش می‌کنیم تا به اهداف مدنظرمان برسیم.

غلامی در خصوص انتخاب استیلی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی امید و حواشی پیرامون تغییرات در کادرفنی تیم امید گفت: حواشی ایجاد شده میان ۲ نفر از بزرگان فوتبال ایران و یک طرف این ماجرا هم فدراسیون فوتبال است و فکر نمی‌کنم به عنوان یک بازیکن بتوانم چنین موضوعی را قضاوت کنم. فدراسیون می‌تواند هر تصمیمی بگیرد و ما به عنوان بازیکن موظف هستیم برای موفقیت تیم تلاش کنیم و تنها هدف ما صعود به المپیک است.

او در پاسخ به این سوال که آیا در زمان مربیگری مجیدی، استیلی هم در جلسات آنالیز شرکت می‌کرد گفت: ما یک خانواده هستیم و این مسائل یک بحث درون تیمی است. چنین مسائلی نباید این قدر سر و صدا به پا کند، زیرا بحث درون تیمی است و در شرایطی که چشم خیلی از فوتبال دوستان به موفقیت تیم امید است، می‌تواند به ما ضربه بزند، بنابراین فکر می‌کنم این مسائل باید در داخل تیم حل و فصل شود و نباید در این مقطع حساس به مسائل حاشیه‌ای پرداخت.

مدافع تیم ملی امید دلیل بازی نکردن بازیکنان این تیم در مسابقات لیگ برتر را نتیجه گرایی دانست و افزود: لیگ ایران و مربیان و باشگاه‌های ایران، نتیجه گرا هستند، به همین دلیل مربیان نمی‌توانند با بازی دادن به جوانان ریسک زیادی کنند. در واقع کمتر مربی وجود دارد که در یک بازی حساس به بازیکنان جوان فرصت بازی بدهد. اگر مدیران باشگاه‌ها کمی آینده نگر‌ تر و حرفه ای‌تر عمل کنند، خیلی از بازیکنان تیم ملی امید پتانسیل بازی در لیگ را دارند. شاید بتوان گفت اختلاف برترین بازیکن لیگ با بازیکنان ذخیره ۱۰ درصد باشد. امیدوارم مربیان نگاه ویژه‌ای به بازیکنان جوان داشته باشند، زیرا اعتماد به بازیکنان جوان تر، نتایج خیلی خوبی خواهد داشت.


بیشتر بخوانید: نورافکن به اردوی تیم ملی فوتبال بزرگسالان دعوت شد


انتهای پیام/

اظهارات عارف غلامی در حاشیه تمرین تیم ملی امید

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.