سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه یابی ۳۶ اثر به مرحله استانی جشنواره قصه گویی

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی از راه یابی ۳۶ اثر به مرحله استانی جشنواره قصه گویی خبر داد.

زهرا آبسوران معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت: با برگزاری مرحله کتابخانه‌ای جشنواره قصه گویی ۳۹۸ نفر ثبت نام کرده و ۲۲۵ اثر صحنه‌ای به دبیرخانه کانون ارجاع شده بود که از این تعداد ۳۶ اثر برای شرکت در مرحله استانی انتخاب شدند.
 
آبسوران با اظهار اینکه مرحله استانی جشنواره قصه گویی ۲۰ و ۲۱ مهرماه جاری در شهرستان ماکو برگزار خواهد شد؛ افزود: در مرحله استانی از ۳۶ اثر راه یافته ۵ اثر در بخش زنان و مردان برای حضور در مرحله منطقه‌ای انتخاب خواهند شد و ۳ اثر در بخش پدربزرگ‌ها و مادر بزرگ‌ها و ۳ اثر در بخش دختران و پسران نیز برای حضور در مرحله ملی انتخاب خواهند شد.
 
او با بیان اینکه جشنواره قصه گویی در سه بخش صحنه ای، ۹۰ ثانیه‌ای و مقاله برگزار می‌شود؛ گفت: مدت زمان ارسال آثار مراحل ۹۰ ثانیه‌ای و مقاله هنوز به اتمام نرسیده و شرکت کنندگان تا پایان مهخرماه جاری فرصت دارند آثار خود را ارسال نمایند.
 
انتهای پیام/م
 

۳۶ اثر به مرحله استانی جشنواره قصه گویی راه پیدا کرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.