سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ویژه برنامه عزاداری دهه آخر صفر در ۴۰ مسجد کرمان برگزار می‌شود

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان گفت: ویژه برنامه‌های عزاداری دهه آخر صفر با مشارکت اداره کل اوقاف و سازمان تبلیغات اسلامی در ۴۰ مسجد شهر کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حجت الاسلام علی جلالی مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان کرمان و سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی استان در نشست توجیهی با ائمه جماعت شهر کرمان به برنامه‌های فرهنگی و مذهبی دهه آخر صفر اشاره کرد و گفت: این برنامه‌ها به صورت مشارکتی توسط اوقاف و سازمان تبلیغات با محوریت ۴۰ مسجد شاخص در شهر کرمان همراه با یاد و خاطره شهداء برگزار می‌شود.

او رویکرد موضوع برنامه‌های سخنرانی این ایام را تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و زنده نگه داشتن یاد شهداء انقلاب اسلامی ذکر کرد و افزود: با توجه به اینکه دهه آخر ماه صفر مصادف با ایام دهه وقف می‌باشد، ویژه برنامه‌های متعدد فرهنگی سازمان اوقاف نیز با محوریت بقاع متبرکه و مساجد برگزار می‌شود.

حجت الاسلام جلالی تصریح کرد: ما در ابعاد مختلف فرهنگی و اجتماعی باید نسبت به گسترش بیانیه گام دوم انقلاب در جامعه تبلیغ و تلاش کنیم، زیرا عمل به این بیانیه موجب اقتدار و استحکام بیشتر نظام اسلامی می‌شود.

مدیر کل اوقاف استان با بیان اینکه بخشی از نیات موقوفات شهر کرمان با هدف برنامه‌های عزاداری دهه آخر صفر وقف می‌باشند، تصریح کرد:این اداره در استای عمل امینانه به نیات موقوفات منطبق، برنامه‌های عزاداری، سخنرانی و اطعام عزاداران را در محل اماکن متبرکه و امامزادگان عظیم الشان برگزار می‌کند.

انتهای پیام/س

برگزاری برنامه‌های عزاداری دهه آخر صفر با مشارکت اداره کل اوقاف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.