سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نانوایی که بیشتر شبیه شعبده‌بازان است + فیلم

حرکات نمایشی نانوای چینی در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، راه‌های مختلفی برای جذب مشتری وجود دارد. خصوصا برای کسانی که استعداد شعبده‌بازی و یا حرکات نمایشی قابل توجهی را دارند.
این روز‌ها در یکی از خیابان‌های چین، نانوای جوانی برای جذب مشتری دست به کار‌هایی می‌زند که بیشتر شبیه شعبده‌بازی است تا نانوایی.

او با مهارت خاصی خمیر نان را به پرواز در می‌آورد و مانند یک سفینه فضایی در هوا می‌چرخاند و دوباره به سمت خود باز می‌گرداند. حرکات جادویی او توجه خیلی از عابران را جلب می‌کند حتی آن‌هایی که علاقه به نان و پنکیک ندارند نیز برای تماشای حرکات زیبای این نانوا می‌ایستند و لذت می‌برند.

یکی از شاهدان این صحنه با دوربین موبایل خود فیلمبرداری کرد و ویدئو آن را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد و توجه خیلی از کاربران را جلب کرد.

انتهای پیام/


حرکات نمایشی نانوای چینی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
عمار
۲۳:۵۴ ۱۶ مهر ۱۳۹۸
بنام خداوند جان و خرد :
واقعا بنظر شما این خمیری که اینهمه توی دستهای بدون استفاده کردن از دستکشهای بلند تا آرنج این چونین خمیر گیرهایی می دن به خورد خلق الله بهداشتیه که هرچی چرک و عرق دست و موهای ساعد پشت دست و هرچی میکرب و بیماری شخصی اون فرد نانوا است یا سرفه کند آب دهانش و چرک لباسش و موی سرش و عرق پیشانیش وارد خمیر میشه و بعد بخورد مردم می دهند باید اداره بازرسی سلامت و بهداشت از پخت این چونین خمیر گیرهایی جلوگیری کند که نه البسه و کلاه و نه ماسک دهنی و نه دستکش پخت و پز سفید رنگ بهداشتی ندارند آنان را آموزش بهداشتی دهند و آنان را از استفاده دستکشهای بلند و البسه و کلاه و ماسک دهنی الزامشان کنند و با متخلفان برخورد قانونی کنند بنده حقیر از مغازه های نانوایهایی که رعایت قوانین و مقررات بهداشتی و سلامت را نمی کنند خرید نمی کنم چرا که قرآن کریم می فرماید : النظافة من الايمان .
. والسلام و صلوات التماس دعا .