سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منتظر بودجه مناسب برای ساخت فیلم سهراب سپهری هستم/ «ترور خاموش» با استقبال خوبی مواجه شد

بازیگر سریال «ترور خاموش» گفت: در ساخت فیلم سینمایی سهراب سپهری قصد دارم سه مقطع زمانی از دوره‌های مختلف زندگی سهراب سپهری را از کودکی و نوجوانی گرفته تا جوانی و دوران طلایی شعر و نقاشی وی را به تصویر بکشم.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، جلال فاطمی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و همچنین خواهرزاده سهراب سپهری شاعر معاصر، پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر سریال «ترور خاموش» به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری را از شبکه یک سیما در حال پخش دارم.

وی در همین راستا ادامه داد: در این سریال در کنار عزیزانی همچون سعید راد، پرویز فلاحی پور، ستاره اسکندری، پریوش نظریه، سپیده خداوردی، مریم بوبانی، امیرمحمد زند، شایسته ایرانی و ... به ایفای نقش پرداخته‌ام این سریال همانطور که مخاطبان تا امروز متوجه موضوع آن شده‌اند پیرامون موضوع توزیع و قاچاق مواد مخدر است و به نوعی زندگی این توزیع کنندهگان را مورد بررسی قرار داده و نگاهی جدید به این مسئله دارد.

وی پیرامون ویژگی‌های کار با احمد معظمی تصریح کرد: احمد معظمی یک کارگردان خوش فکر و کاربلد است، وی به دلیل تجربه سال‌ها دستیاری سرعت عمل بالایی در کارگردانی دارد و فیلمنامه را خوب متوجه می‌شود، بسیار به بازیگران برای ایفای نقش کمک می‌کند و بنده بسیار از همکاری با این کارگردان در سریال «ترور خاموش» لذت بردم.

وی پیرامون بازخورد مردم نسبت به سریال «ترور خاموش» اذعان کرد: بازخورد‌ها از این سریال بسیار عالی بوده و مخاطبین همگی اظهار لطف می‌کنند، بنده نیز بازخورد‌های خوبی نیز از کشور‌های همسایه دریافت کرده‌ام و از عکس العمل مردم در خیابان، دوستان و آشنایان می‌شنوم که این مجموعه جای خود را در دل مخاطبین پیدا کرده و مورد استقبال واقع شده است.

این بازیگر درباره تولید فیلمی با محوریت دایی خود سهراب سپهری عنوان کرد: تحقیقات بسیاری از زندگی دایی‌ام سهراب سپهری انجام داده‌ام، با توجه به اینکه من خواهرزاده سهراب سپهری هستم دسترسی خوبی به خاطرات و یادگار‌های این شاعر بزرگ معاصر دارم و همچنین چندین سال زمان برای تحقیق و نگارش فیلمنامه این فیلم سینمایی صرف کرده‌ام و با تمام دوستان و اقوام پیرامون وی مصاحبه کرده‌ام.

فاطمی در همین راستا بیان کرد: در ساخت فیلم سینمایی سهراب سپهری قصد دارم سه مقطع زمانی از دوره‌های مختلف زندگی سهراب سپهری را از کودکی و نوجوانی گرفته تا جوانی و دوران طلایی شعر و نقاشی وی را به تصویر بکشم.

بازیگر سریال «ترور خاموش» افزود: با توجه به اینکه ما پروانه ساخت این فیلم را با نام «پرنده» در سال ۱۳۹۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کردیم، تمام تلاش خود را می‌کنیم تا پروژه سینمایی سهراب را به سمت تولید پیش ببریم و بودجه لازم برای تهیه آن را فراهم کنیم، برای ساخت این اثر سینمایی باید سرمایه مناسبی فراهم شود تا بتوان آن را بدون کم و کاستی جلوی دوربین ببریم، زیرا این پروژه نیاز به بازسازی فضای دوران زندگی وی دارد، به امید خدا در صورت قطعی شدن به عنوان کارگردان و بازیگر در این فیلم حضور خواهم داشت.

وی در پایان خاطر نشان کرد: چند سال گذشته حتی این فیلم را به مرحله پیش تولید هم رساندیم، ولی ادامه تولید فیلم در آن زمان متوقف شد و بار‌ها پیرامون ساخت آن صحبت شده، امیدوارم بتوانیم سرمایه کافی را جذب کنیم تا هرچه زودتر آن را کلید بزنیم.

منبع: میزان

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.