سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز ۱۶ مهرماه ۹۸؛

دستگیری جاعل و کلاهبردار فراری در سوادکوه / دستگیری یک سوداگر مرگ با عملیات غافلگیرانه پلیس در نکا

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز سه شنبه ۱۶ مهرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه ۱۶ مهرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۱۲ کیلو تریاک در نکا

سرهنگ حسین زارع فرمانده انتظامی شهرستان نکا، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر تهیه و توزیع موادمخدر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی متهم به تهیه و توزیع موادمخدر شناسایی شد و ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی با همکاری ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

جاعل و کلاهبردار فراری در سوادکوه به دام افتاد

سرهنگ مهدی خادمی فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه، گفت: در پی کسب خبری مینی بر فعالیت فردی در حوزه جعل اسناد و مدارک و تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی از استان‌های جنوب غرب، رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام تحقیقات و اقدامات اطلاعاتی محل اختفای متهم شناسایی شد و با هماهنگی قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه، گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم ۶۳ عدد مهر ادارات مختلف و چندین کارت اعتباری همراه اول و ایرانسل، ابزار آلات شرارت کشف شد.

او با بیان اینکه متهم که از افراد سابقه دار در حوزه جعل و کلاهبرداری و تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی بوده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.