سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دشمنان از توانمندی‌های نیرو‌های امنیتی کشور می ترسند

فرمانده یگان ویژه کرمان گفت: در مقابل دشمنان احساس ترس نمی‌کنیم، زیرا شهادت را افتخار می‌دانیم، اما دشمنان از توانمندی‌های نیرو‌های امنیتی کشور احساس ترس دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  به مناسبت هفته نیروی انتظامی یگان ویژه کرمان با سناریوی فرضی و رژه خودرویی و موتوری جذاب اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

سرهنگ پورنخعی ،فرمانده یگان ویژه کرمان در این مراسم با اشاره به اینکه یگان ویژه از راه‌های مختلف اقدام می‌کند گفت: معتقدیم همواره باید در عملیات‌های مختلف آماده باشیم و در این مسیر ابتدا پیش بینی، سپس پیشگیری، قدرت بازدارندگی را تقویت و در صورت بروز حادثه با آن مقابله می‌کنیم.

او افزود: در مقابل دشمنان احساس ترس نمی‌کنیم، زیرا شهادت را افتخار می‌دانیم، اما دشمنان از توانمندی‌های نیرو‌های امنیتی کشور احساس ترس دارند.

سرهنگ پورنخعی تاکید کرد: نیرو‌های یگان ویژه امکانات و آموزش‌های ویژه را در اختیار دارند و این نیرو‌ها همواره آمادگی انجام هر نوع عملیاتی را دارند.

او از نیرو‌های یگان ویژه به عنوان مشت آهنین نیروی انتظامی و مردان سخت یاد کرد و گفت: خشن بودن را نداریم و در رابطه با رویکرد اجتماعی نیروی انتظامی تلاش می‌کنیم تعامل بین یگان ویژه و مردم ارتقاء یابد.

سرهنگ پورنخعی تصریح کرد: در راستای مقابله با اغتشاشات، دستورالعمل چهار گام تا موفقیت از سوی یگان ویژه تدوین شده و حریف و دشمن را در این چهارگام جدا کرده ایم، زیرا دشمن را باید نابود کرد، اما حریف اینگونه نیست.

فرمانده یگان ویژه استان کرمان گفت: یگان ویژه در کنترل فرماندهی نیروی انتظامی است و از امکانات انتقال هوایی و زمینی برای رسیدن به موقع به محل حادثه و وقایع و همچنین سلاح‌های نیمه سنگین نیز برخوردار است.

او امنیت موجود را قابل قبول ارزیابی کرد و افزود: مردم باید احساس امنیت داشته باشند، زیرا اگر احساس امنیت وجود نداشته باشد، مردم احساس آرامش نخواهند کرد.

سرهنگ پورنخعی تاکید کرد: در یگان ویژه تجهیزات، آموزش و نیروی ویژه را داریم و سرمایه اصلی که مردم است را باید هر چه بیشتر به طرف خود جذب کنیم.

فرمانده یگان ویژه استان کرمان گفت: نیرو‌های ویژه در همه دنیا بعد ویژه تعامل با مردم را ندارند.

او یادآور شد: در هفته ناجا با توجه به رویکرد یگان ویژه تلاش شده تا در مدارس توانایی‌های یگان ویژه را به نمایش گذاشته و تعامل مردم با این نیرو افزایش یابد.

سرهنگ پورنخعی گفت: آموزش در سرلوحه کار یگان ویژه است.

او عنوان کرد: در هر گونه ناامنی که در راستای ماموریت‌های یگان ویژه باشد با تمام قدرت وارد شده و برخورد می‌کنیم و مخلان امنیت نخواهند توانست از دست نیرو‌های یگان ویژه رهایی یابند.

فرمانده یگان ویژه استان کرمان اظهار داشت: یگان ویژه، چون پادگانی است در ۲۴ ساعت همواره آماده است و گشت‌های واکنش سریع این یگان کمترین واحد ناامنی را رصد کرده و در عملیات‌های مختلف بسته به فاصله مکانی حادثه بین ۵ تا ۲۰ دقیقه در صحنه حضور می‌یابند.

او با اشاره به اینکه فرماندهی یگان ویژه استان کرمان به عنوان فرمانده یگان رزمی نیز محسوب می‌شود، ادامه داد: با مشاهده هر موردی از تحرکات تکفیری‌ها و تروریست ها، به سلاح رزمی مجهز شده و به مقابله با آن‌ها خواهیم پرداخت.
انتهای پیام/ی

نمایش اقتدار یگان ویژه در کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.