سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باید استعداد‌های بالقوه دانشمندان جوان کشور در دنیا آشکار شود

نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت:باید همگان تلاش کنیم در چهل ساله دوم انقلاب عظمت‌های نهفته نظام و استعداد‌های بالقوه دانشمندان جوان کشور در دنیا آشکار شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما صبح امروز در پادگان آموزشی شهید رجایی مرزبانی نیروی انتظامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: امروز همه شما لشکر قرآن، اسلام، رسول الله (ص) و سید الشهدا (ع) هستید و عظمت و قدرت شما به واسطه اتکا به عظمت دین اسلام است.

نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به جایگاه بسیار مهم کشور در حفظ ثبات منطقه و جهان افزود: اگر امروز می‌بینید چشم دنیا به حرکات جمهوری اسلامی و سخنان مسئولان نظام است، به واسطه قدرتی است که نیرو‌های مسلح ما در مرز‌های کشور و سطح جهان به نمایش می‌گذارند.

 

این مسئول با تبیین دستاورد‌های عظیم عمر چهل ساله انقلاب اسلامی تاکید کرد: دستاورد‌های عظیم نظام در ابعاد مختلف فرهنگی، علمی، نظامی  با هیچ دوره‌ای از تاریخ این کشور قابل قیاس نیست و باید همگان تلاش کنیم در چهل ساله دوم انقلاب عظمت‌های نهفته نظام و استعداد‌های بالقوه دانشمندان جوان کشور در دنیا آشکار شود.

او بیان کرد: باید قدر و منزلت دوران طلایی جوانی را بیش از پیش بدانید، زیرا جوانی موهبت بی تکرار انسان‌ها می‌باشد و به فرموده نبی مکرم اسلام (ص) در قیامت هیچکس قدم ا قدم برنمی دارد مگر اینکه در مورد جوانی اش از وی سوال می‌شود.

انتهای  پیام/ز

 

نیرو‌های مسلح قدرتشان را در مرز‌های کشور و سطح جهان به نمایش می‌گذارند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.