سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر منابع طبیعی شهرستان ایلام عنوان کرد;

پیشرفت ۵۰ درصدی سیل بند هانیوان

مدیر منابع طبیعی شهرستان ایلام گفت: پروژه سیل بند هانیوان در شمال شهر ایلام ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،محمودی مدیر منابع طبیعی شهرستان ایلام با اشاره به آغاز فصل پاییز و شروع بارندگی‌ها در هفته‌های آینده گفت: با توجه به بارش‌های سیل آسای سال گذشته و تخریب سیل‌های اطراف شهر ایلام منابع طبیعی شهرستان نسبت به بهسازی سیل‌ها به منظور جلوگیری از خسارت‌های احتمالی اقدام کرده است.

او افزود: پروژه سیل بند هانیوان و طرح خشکه چینی منطقه قوچعلی از مهمترین اولویت‌های منابع طبیعی شهرستان ایلام بوده که پروژه سیل بند‌های آن با پیشرفت ۵۰ درصدی در حال اجراست.

مدیر منابع طبیعی شهرستان ایلام اظهار کرد: برای اجرای طرح‌های آبخیزداری شهرستان ایلام بیش از ۴۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

محمودی همچنین با انتقاد از پروژه زیرگذر و روگذر در منطقه قوچعلی اضافه کرد: پیمانکار راهداری و راه و شهرسازی در این مناطق اقدام به دپو نخاله و خاک کرده است که در صورت آغاز بارندگی‌ها می‌تواند مشکل ساز باشد.

او به اقدامات منابع طبیعی در سال ۹۷ نیز اشاره کرد و ادامه داد:منابع طبیعی شهرستان ایلام در بحث اجرای طرح‌های آبخیزداری به رتبه اول کشور در سال ۹۷ دست یافته است.

انتهای پیام/د

پیشرفت فیزیکی در سیل بند هانیوان

برچسب ها: سیل ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.