سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فراخوان ششمین جشنواره روستا‌ها و عشایر دوستدار کتاب منتشر شد

فراخوان ششمین جشنواره روستا‌ها و عشایر دوستدار کتاب در چهارمحال و بختیاری منتشر شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جواد کارگران مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: فراخوان ششمین جشنواره روستا‌ها و عشایر دوستدار کتاب استان منتشر شد.

او افزود: این جشنواره به منظور گسترش عدالت فرهنگی در سراسر کشور و پشتیبانی از اقدامات انجام شده و طرح‌های ابتکاری در حوزه کتاب و کتابخوانی و همچنین جلب توجه سازمان‌ها و نهاد‌های مرتبط به اهمیت کتاب در جامعه برگزار می‌شود.

کارگران اضافه کرد: بر اساس فراخوان این جشنواره، مجموعه فعالیت‌های فرهنگی، ترویجی مرتبط با کتاب خوانی که با مشارکت‌های مردمی، نهاد‌ها و سازمان‌های فعال در میان روستاییان و عشایر اجرا شده و یا برای اجرا در سال آینده برنامه ریزی شده است، می‌تواند نامزد شرکت در جشنواره باشد.

او ادامه داد: برای شرکت در جشنواره ضروری است مجموعه فعالیت‌ها، برنامه‌ها، مدارک و مستندات به امضای دهیار، رئیس شورای اسلامی و مسئول کتابخانه یا متولی طرح‌های کتاب خوانی برسد.

کارگران گفت: علاقمندان به حضور در ششمین دوره جشنواره روستا‌ها و عشایر دوستدار کتاب می‌توانند تا۳۰ آذر ۹۸ اقدامات انجام شده، برنامه‌ها، مـدارک و مسـتندات خـود را کـه مبنـی بر فعالیت‌های مرتبـط بـا کتـاب و کتاب‌خوانی آن روستاسـت، به دبیرخانه جشـنواره، مستقر در ادارات فرهنـگ و ارشـاد اسلامی شهرستان‌های تابعه ارسـال کنند.

انتهای پیام/ف

انتشار فراخوان ششمین جشنواره روستا‌ها و عشایر دوستدار کتاب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.