سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقدیر ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان از صدا و سیمای مرکز مهاباد

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد به نمایندگی از طرف دکتر جواد آقازاده لوح تقدیر وی را به مدیر کل صدا و سیمای مرکز مهاباد اهدا کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، بهزاد مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد ضمن تبریک کسب موفقیت صدا و سیمای مرکز مهاباد در جشنواره استان‌ها گفت: دکتر جواد آقازاده ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی برای تقدیر از فعالان عرصه رسانه ملی مرکز مهاباد که در بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها موفق به کسب ۱۴ برتر در تولیدات صدا و سیما شدند پیام تقدیری ارسال کردند.

او افزود: امروزه صنعت ارتباطات و رسانه به عنوان بازوان توانمند مدیران حوزه سلامت به منظور نیل به اهداف نظام سلامت و آگاه سازی مردم جهت افزایش خود مراقبتی، جایگاه ویژه پیدا کرده است.

او اضافه کرد: با اطلاع رسانی و آموزش مستمر می‌توان سلامت را در جامعه به عنوان یک نیاز برای مردم تعریف کرد که صدا و سیمای مرکز مهاباد در این زمینه اقدامات مطلوبی انجام داده است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز مهاباد گفت: هنرمندان صدا و سیمای مرکز مهاباد با ۸۹ اثر در بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها شرکت کرده بودند که از بین ۲۰ اثر راه یافته به بخش داوری ۱۴ اثر موفق به کسب جایزه برتر شد.

بیسست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها در بخش‌های صدا و سیما، خبر، موسیقی، فضای مجازی، پژوهش و بخش جنبی با شعار ((شبکه‌های استانی، توسعه پایدار، رونق تولید)) از ۲۵ تا ۲۷ مرداد ماه در شهرستان بجنورد در استان خراسان شمالی برگزار شد.

انتهای پیام/ن

تقدیر  از صدا و سیما مرکز مهاباد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.