سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علی آبادی: دعوت از قهرمانان بیشتر جنبه نمایشی داشت/ بنا کارش را خوب بَلد است

دارنده مدال نقره المپیک گفت: نشست هم اندیشی با برخی قهرمانان کشتی، بیشتر از مسئله فنی جنبه نمایشی داشت.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه هم اندیشی مسئولان فدراسیون با دعوت از برخی عنوانداران کشتی و با موضوع توسعه کمی و کیفی و همچنین پیشرفت کشتی در سطح کشور با بکارگیری قهرمانان نامی کشور و استفاده از سوابق و تجربیات ارزنده آن‌ها نسبت به برگزاری اردو‌های آموزشی و ترغیب کشتی گیران فعال در سطح استان‌ها علی الخصوص استان‌های مستعد و محروم برگزار شد که در این نشست از ۹ کشتی گیر دعوت شده ۶ نفر غیبت داشتند تا جلسه با حضور محسن کاوه مدیر فنی تیم‌های ملی و سید جلال عسگری دبیر فدراسیون برگزار شود.


بیشتر بخوانید:موحد: افتخار می کنم فرزند این سرزمین هستم/ هیچ وقت بدون انتخابی اعزام نشدیم


رحیم علی آبادی دارنده ۲ مدال نقره و برنز جهان درباره این اقدام فدراسیون و عدم استقبال قهرمانان کشتی اظهار داشت: به طور حتم این اقدام فدراسیون در صورتی که با برنامه ریزی صحیح و اصولی صورت گیرد در ابعاد مختلفی می‌تواند مفید باشد، اما به نظر این نوع جلسات بیشتر جنبه نمایشی دارد تا فنی، چرا که حضور در مناطق محروم مستلزم یک سری شرایط است، به طور مثال وقتی سالن تمرین و حتی تشک مناسب در برخی شهر‌ها وجود ندارد چطور می‌توان در آنجا کلاس کشتی برگزار کرد.

وی تصریح کرد: حضور قهرمانان شاید به صورت نمایشی و مقطعی ایجاد انگیزه کند، اما شک نداشته باشید که از نظر فنی خروجی چندانی نخواهد داشت.

عضو پیشین شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی تاکید کرد: به اعتقاد من فدراسیون کشتی باید کار سازندگی در شهرستان‌ها را به مربیان بومی واگذار کند و بجای حضور نمایشی قهرمانان در مناطق مختلف در فراهم کردن شرایط و امکانات مناسب، استان‌ها را کمک کند، اما از طرفی در مقاطع زمانی مختلف کشتی گیران با استعدادِ معرفی شده از سوی استان‌ها را به اردوی‌های بسترسازی دعوت کند تا آنجا زیر نظر عنوانداران کشتی تمرینات مشترکی را داشته باشند.

علی آبادی درباره وضعیت کشتی فرنگی در سال المپیک نیز گفت: محمد بنا کار خود را خوب بَلد است و من مطمئن هستم در صورت حمایت از وی، کشتی نتیجه مطلوبی در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو و بعد از آن خواهند گرفت.

گفتنی است فدراسیون کشتی برای حضور در جلسه هم اندیشی، از حسن رحیمی، سید مراد محمدی، مهدی تقوی، صادق گودرزی، احسان لشگری، کمیل قاسمی، مسعود اسماعیل پور، فردین معصومی و سعید ابراهیمی دعوت بعمل آورده بود که فقط گودرزی، محمدی و ابراهیمی در این نشست حضور داشتند.


بیشتر بخوانید:برترین کشتی گیران جهان معرفی شدند/ یزدانی و کریمی در جمع بهترین‌ها و جای خالی فرنگی کاران


انتهای پیام/

صحبت‌های پیشکسوت کشتی درباره جلسه مسئولان فدراسیون با قهرمانان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.