سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فتاحی: ویلموتس نگاه ویژه ای به لیگ برتر کشورمان دارد/ باشگاه سپاهان پای ثابت جرایم کمیته انضباطی است

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: ویلموتس نگاه ویژه ای به لیگ برتر کشورمان دارد و بعد از چند سال بازی بازیکنان در لیگ برتر دیده شد.

رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه چند بازیکن  این تیم به تیم ملی فوتبال دعوت شدند، اظهار کرد: ما از ویلموتس و تیم ملی فوتبال یک تشکر و قدردانی  می‌کنیم که نگاه ویژه‌ای به لیگ برتر دارند و بعد از چند سال لیگ کشورمان دیده شد. به هر حال این موضوع باعث شده که سطح مسابقات بالا برود و بازیکنان می‌دانند که بازیشان از سوی کادر فنی تیم ملی مشاهده می‌شود. علی کی خسروی و امید نورافکن به تیم ملی امید و پیام نیازمند، محمد محبی و مرتضی منصوری به تیم ملی بزرگسال دعوت شدند. البته  بازیکنانی همانند پورقاز، سعید آقایی و امید نورافکن می‌توانستند در بین دعوت شدگان به تیم ملی باشند و علاوه بر این مسئولان تیم ملی صلاح دانستند که نورافکن در تیم ملی امید حضور داشته باشد.  

او درباره توافق مسئولان تیم ملی بزرگسالان و تیم ملی امید در مورد محمد محبی بیان کرد: از تصمیم مسئولان تیم ملی اطلاعی ندارم، اما محبی برای حضور در  ۲ بازی تیم ملی بزرگسالان دعوت شده است.


  بیشتر بخوانید: سپاهان ۲ - ذوب آهن صفر/ صدر جدول طلایی ماند/ دربی آبی‌ها را قلعه نویی بُرد


درخواست تعویق بازی مان در جام حذفی با پیکان دادیم 

فتاحی درباره اینکه باشگاه سپاهان درخواست تعویق بازی جام حذفی با تیم پیکان داده است، گفت: بله با توجه به اینکه ۳ بازیکن ملی پوش داریم که صبح روز ۲۴ مهرماه به اصفهان برمی گردند و ما روز ۲۵ مهرماه با پیکان بازی داریم به همین علت درخواست تعویق بازی با این تیم را به سازمان لیگ دادیم و منتظر هستیم تا جواب بدهند.  

سرپرست سپاهان درباره رکورد شکنی این تیم در لیگ برتر کشورمان گفت: بله این رکورد شکنی را مرهون زحمات همه اعضای تیم از دروازه بان تا خط حمله هستیم که با درایت قلعه نویی توانستیم در ۶ بازی گلی دریافت نکنیم.  

او درباره اینکه برای موفقیت کسب شده پاداشی برای اعضای تیم در نظر گرفتید، گفت: بله طبق آئین نامه عمل می‌کنیم و همانند باشگاه‌های دیگر در بوق و کرنا نمی‌کنیم و به موقع پاداش‌ها را می‌دهیم. همچنین ما مبلغ قرارداد‌های فصل گذشته را تسویه حساب کردیم و درصدی از مبلغ قرارداد‌های امسال هم دادیم.  


بیشتر بخوانید: تابش: استقبال نکردن از دربی اصفهان ارتباطی به گرانی بلیت ندارد


درخواست بررسی موشکافه بازی مان با پرسپولیس داریم 

فتاحی درباره اینکه باشگاه سپاهان همواره در بین جرایم کمیته انضباطی حضور دارد، بیان کرد: باشگاه سپاهان  در جرایم کمیته انضباطی  پای ثابت است. همچنین  این ناحقی و ناعدالتی است که  تماشاگران پرسپولیسی از دقیقه اول تا نود به قلعه نویی سرمربی تیم ما فحاشی کردند و همین موضوع باعث شد که قلعه نویی دچار فشار روحی شود و نتواند در نشست خبری شرکت کند. از مسئولان کمیته انضباطی و کمیته اخلاق درخواست داریم که به موضوع سپاهان و پرسپولیس موشکافانه بپردازند و رای عادلانه‌ای صادر کنند. به هر حال  قلعه نویی سرمربی تیم ما مظلوم واقع شد و او هم یک انسان است و مدتی سرمربی تیم ملی بود و زحمات زیادی برای فوتبال کشورمان کشید.  

او درباره اینکه تعطیلات لیگ برتر بیان کرد: فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تقصیری در وقفه به وجود آمده در لیگ برتر نداشتند و فیفا دی‌ها در همه جای دنیا انجام می‌شود و ویلموتس طوری برنامه ریزی کرده که فقط در فیفا دی‌ها تیم ملی بازی می‌کند.  

چمن ورزشگاه نقش جهان در فصل سرما بهتر می شود 

سرپرست تیم سپاهان درباره اعتراض قلعه نویی به چمن ورزشگاه نقش جهان گفت: چمن ورزشگاه نقش جهان طوری درست شده است که در فصل گرما مشکلاتی دارد، اما این چمن در فصل سرما روز به روز بهتر می‌شود.  

فتاحی درباره اینکه گفته می‌شود در دربی اصفهان  بلیت کاغذی فروخته شده است، گفت: نه این موضوع صحت ندارد و فقط بلیت الکترونیکی در ورزشگاه نقش جهان فروخته شد.


بیشتر بخوانید: سید صالحی: شعار‌های تماشاگران زیبنده قلعه نویی نیست


انتهای پیام/ 

آخرین اخبار از باشگاه سپاهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.