سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام ۱۵۰۰برنامه در۲۴مرکزکانون درسطح استان

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، گفت:درهفته ملی کودک، ۱۵۰۰ برنامه در ۲۴ مرکز در سطح استان و همچنین توسط کتابخانه‌های سیار و روستایی در موضوعات مختلف برای کودکان در حال اجرا می‌باشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،بیتش مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی دراین مراسم افزود: چشم امید ما کودکان هستند، اینان هستند که آینده را تحویل خواهند گرفت و ما شاهد موفقیت کودکان در مرحله‌های مختلف زندگی و اجتماعی هستیم.

بدرشکوهی مدیر کل امور اجتماعی وفرهنگی استانداری استان نیز دراین مراسم با بیان اینکه کودکان هدیه بی همتای خدا به جامعه بشری هستند، ادامه داد: منشا تمدن بشر و موجودیت و استمرار آن به واسطه نسل انسان خصوصا کودکانی است که در جامعه ایفای نقش می‌کنند.

اوافزود: کودکان بزرگترین نعمت خدا در راستای استمرار تمدن محسوب می‌شوند چرا که آن‌ها نشاط و سعادت جامعه را استمرار می‌بخشند و هیچ جایگزینی برای این قشر نیست.
او با تاکید بر اینکه اصلی‌ترین و بزرگترین چالش مسئولین امر و متولیان حوزه امور اجتماعی مسئله آسیب پذیری کودکان در مسائل اجتماعی است، اظهار داشت: برحسب آمار ارائه شده بالغ بر ۲۰۰ میلیون کودک در سراسر جهان به دلیل اینکه از لحاظ عاطفی و تربیتی تحت تعلیم مناسب قرار نگرفته اند، مسیر رشد و تعالی را به خوبی نتوانسته اند طی کنند که در بین این‌ها عمدتا جهان سومی‌ها بیشترین آسیب را دیده اند.

بدرشکوهی تصریح کرد: مربیان کانون باید به الزامات جامعه مدرن و امروزی واقف باشند و کودکان را علاوه بر عالم و بصیر بودن باید جسور و منتقد تربیت کنند.
او گفت: مربیان کانون پرورش فکری باید فضای نقد و پرسش گری را برای کودکان و سایر اعضای کانون فراهم کنند.

انتهای پیام/

چشم امید ما کودکان هستند

برچسب ها: هفته کودک ، کتاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.